“Na lange tijd opnieuw bezocht en goed bevallen”
Beoordeling van Valkenhof

Valkenhof
Geclassificeerd als nr. 5 van 5 Dessert in Valkenburg
Keukens: Oost-Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

We kenden het restaurant vroeger als een Balkan-restaurant en waren er een kleine 15 jaar niet meer geweest. Daar het vroeger goed bevallen was, opnieuw gezocht en onder de nieuwe naam gevonden. De samenstelling van de kaart was anders en de prijsstelling (ook in vergelijking met de ontwikkelingen elders) duidelijk hoger. Echter ook de uitstraling van de gerechten liggen op een duidelijk hoger niveau. De twee vleesschotels waren zeer goed en smaakvol bereid. De rakija (vruchtenjenever van pruimen, slivovic) was ruimschoots geschonken. Ondanks de drukte werden we redelijk snel geholpen. Overall waren we zeer tevreden over het bezoek aan dit restaurant.

20 mei 2018 beoordeeld

Een warme zondagmiddag, wij zitten met een tafel van zes en hebben simpele gerechten besteld. Na in de wachttijd al twee drankjes gedaan te hebben komt een serveerster na DERTIG minuten vertellen dat het eten er ZO aankomt. Dat duurt dus NOG 15 minuten! Geen sorry, geen drankje omdat ze vergeten waren het aan de keuken door te geven of enig ander excuus. In de tussentijd waren de medewerkers wel heel druk om vanaf 14:30 uur kaarten op tafel te leggen, dat het niet meer mogelijk was om plaats te nemen voor een drankje! Om HALF DRIE begint het DINER. Heel gastvrij worden gasten weggejaagd. Gevolg was dat wij samen alleen op het terras zaten! Dat nooit meer.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om 16.00 op het terras gaan zitten om iets te drinken. Vervolgens weg gestuurd omdat ze om die tijd plaats aan het maken waren voor diner gasten. Zeer klantonvriendelijk.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige en uitnodigende uitstraling bij de Valkenhof. Jammer voor de kok dat zijn smakelijk bereide maaltijden niet met flair wordt geserveerd door de bediening. Bediening stug en niet echt attent.
Eten was goed en lekker.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hebben we daar op aanraden van velen gegeten.
Het eten was prima, maar wat een slechte bediening!
Er wordt totaal niet gelet op de gasten, en er liep genoeg personeel. We hebben na het hoofdgerecht niemand meer gezien voor nagerecht/koffie etc. Heel jammer. Afgerekend en weg.
Absoluut niet voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Valkenhof bekeken, bekeken ook

Valkenburg, Limburg
Valkenburg, Limburg

In Valkenhof geweest? Deel je ervaringen!