Gratis annuleren tot 04-07-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 05-07-22
travelup.com
Hotels.comUS$ 142
TraveluroUS$ 153
TravelocityUS$ 142
Beoordeeld op 19 december 2021 via mobiele applicatie

Het is een mooi gelegen hotel. Wel gedateerd. Kamer op tweede etage was oké, ingericht om te kunnen eten op de kamer. Ook kamer is gedateerd. Raam wat niet goed open gaat en douche combinatie wat zeker niet nieuw meer is. Kwalijker was dat de lift buiten bedrijf was, een dooie vlieg op het kussen lag en de kamer vol met vliegen zat. Er ontbrak een ontruimingsplan ( hoe en waar moet je heen in geval van brand) en de staf na 21.00 uur weg is?
Het bed was prima en leuk dat er ook een waterkoker is met koffie en thee.
De uitsmijter was echter de bediende bij het ontbijtbuffet. Ons was verteld dat na de check met de QR code het mondkapje niet op hoefde. Niets bleek minder waar toen we ontvangen werden en op hoge toon en luid bevraagd werden waarom we geen mondkapje op hadden. Toen we reageerden dat we dat niet wisten en we direct ons mondkapje pakten, werd erbij toegevoegd:” Gisteren is gisteren en vandaag is vandaag.”.Daarna voegde de vriendelijke dame eraan toe ‘ontbijten en verder niets’ . Bij het melden dat meerdere gasten zonder mondkapje rondliepen werd niet werkelijk gereageerd.
Kortom een erg ongastvrije benadering.
Na het indienen van een klacht is verder niet gereageerd. Kortom een ervaring die ik anderen zou besparen. ( en voor de helderheid, we zijn niet tegen mondkapjes maar wel voor duidelijkheid ).

Kamertip: Ervaring spreekt voor zichzelf.
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 8 november 2021

Op de plaatjes leek het een idyllisch hotelletje: Fletcher hotel De Geulvallei. Kamer en gangen zijn oud en slecht onderhouden, alles is gesloten na 22.00 uur, wel waterkoker maar geen zakjes koffie/thee op de kamer, badkamer lijkt op een koelcel en zit vol met kalk, wastafelrooster ligt los, wc-bril zit los, spiegel zit onder de vlekken, vloerbedekking ook vol met vlekken, verf op verwarmingselement bladdert, 'kapstok' is schroef in de muur, personeel is niet oplossingsgericht, kortom: geen goeie deal!

Kamertip: Book somewehere else
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 27 oktober 2021 via mobiele applicatie

We hadden dit hotel geboekt om van hieruit Maastricht te bezoeken. We waren wat vroeg maar konden toch inchecken en de sleutel krijgen, zodat we naar Maastricht konden. De koffers later pas naar de kamers. Bij terugkomst nog even wat gedronken in de bar, maar die ging toch vroeg dicht in afwijking van de informatiemap in de kamer. Het ontbijt was uitstekend. Het hotel heeft toch wat onderhoud nodig, veel kale plekken in het verfwerk en in één van de kamers was zeker niet goed.
Lekke douchekop en allerlei schimmelplekken op de muur van de slaapkamer. We hebben dit ook gemeld aan het hotel en bij het nalezen van recensies bleek de betreffende kamer al langer deze problemen te hebben.

Kamertip: Niet kamer 226 boeken
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 24 juni 2021

wij hadden een zeer kleine benauwde kamer kon je korrer niet op de koffr standaart zetten stont in de weg slecte bediening te gehorig meisje aan de balie waar je niks aan had uitzicht op weg en school andere kant parkeer plaats die te klein bleek te zijn.dit was een maar nooit meer

Kamertip: kijk goed uit met boeken geen rustig hoel uitzicht matig
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 23 juni 2021 via mobiele applicatie

Hotel is oud en kamers zijn klein waar wij in zaten. Was echt klein de standaard koffer kan men niet gebruiken omdat er anders geen doorgang meer was ook niet ergens anders dus was behelpen
Uitzicht is ook matig aan de ene kant een school andere kant parkeer terrein

Kamertip: Parkeer gelegenheid is niet echt geweldig snel vol als het wat drukker word ik moest zeker een keer een zeker 100 meter verder op parkee
Datum van verblijf: mei 2021