Gratis annuleren tot 23-05-22
PricelineUS$ 61
Hotels.comUS$ 71
TraveluroUS$ 76
Beoordeeld op 8 november 2021

Op de plaatjes leek het een idyllisch hotelletje: Fletcher hotel De Geulvallei. Kamer en gangen zijn oud en slecht onderhouden, alles is gesloten na 22.00 uur, wel waterkoker maar geen zakjes koffie/thee op de kamer, badkamer lijkt op een koelcel en zit vol met kalk, wastafelrooster ligt los, wc-bril zit los, spiegel zit onder de vlekken, vloerbedekking ook vol met vlekken, verf op verwarmingselement bladdert, 'kapstok' is schroef in de muur, personeel is niet oplossingsgericht, kortom: geen goeie deal!

Kamertip: Book somewehere else
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 27 oktober 2021 via mobiele applicatie

We hadden dit hotel geboekt om van hieruit Maastricht te bezoeken. We waren wat vroeg maar konden toch inchecken en de sleutel krijgen, zodat we naar Maastricht konden. De koffers later pas naar de kamers. Bij terugkomst nog even wat gedronken in de bar, maar die ging toch vroeg dicht in afwijking van de informatiemap in de kamer. Het ontbijt was uitstekend. Het hotel heeft toch wat onderhoud nodig, veel kale plekken in het verfwerk en in één van de kamers was zeker niet goed.
Lekke douchekop en allerlei schimmelplekken op de muur van de slaapkamer. We hebben dit ook gemeld aan het hotel en bij het nalezen van recensies bleek de betreffende kamer al langer deze problemen te hebben.

Kamertip: Niet kamer 226 boeken
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 24 juni 2021

wij hadden een zeer kleine benauwde kamer kon je korrer niet op de koffr standaart zetten stont in de weg slecte bediening te gehorig meisje aan de balie waar je niks aan had uitzicht op weg en school andere kant parkeer plaats die te klein bleek te zijn.dit was een maar nooit meer

Kamertip: kijk goed uit met boeken geen rustig hoel uitzicht matig
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 23 juni 2021 via mobiele applicatie

Hotel is oud en kamers zijn klein waar wij in zaten. Was echt klein de standaard koffer kan men niet gebruiken omdat er anders geen doorgang meer was ook niet ergens anders dus was behelpen
Uitzicht is ook matig aan de ene kant een school andere kant parkeer terrein

Kamertip: Parkeer gelegenheid is niet echt geweldig snel vol als het wat drukker word ik moest zeker een keer een zeker 100 meter verder op parkee
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 1 juni 2021

Boeken wij een ruime standaard kamer, want alleen daar zijn honden toegelaten, komen we in een schandalige smerige ouderwetse kamer. De badkamer, 3m2, was zo goor dat mijn vrouw daar eerst een fles bleek doorheen gooide.
Het tapijt in de kamer zat vol met vlekken en gaten. De gordijnen waren gescheurd en de radiatoren vol met roest en bladderende verf.
Wij gaan normaal gesproken altijd naar van der valk hotels maar daar worden niet altijd honden toegelaten.
Wij hebben nu 3 maal Fletcher hotels aangedaan zonder veel succes maar dit hotel spant echt de troon. Zo goor .......
Aan het personeel ligt het niet want die zijn erg vriendelijk en proberen behulpzaam te zijn. Hun handen zijn gebonden door de regels van Fletcher.
Dit was echt de laatste keer dat wij deze keten aan doen.

Kamertip: Ga ergens anders heen
Datum van verblijf: mei 2021