Het is een mooi gelegen hotel. Wel gedateerd. Kamer op tweede etage was oké, ingericht om te kunnen eten op de kamer. Ook kamer is gedateerd. Raam wat niet goed open gaat en douche combinatie wat zeker niet nieuw meer is. Kwalijker was dat de lift buiten bedrijf was, een dooie vlieg op het kussen lag en de kamer vol met vliegen zat. Er ontbrak een ontruimingsplan ( hoe en waar moet je heen in geval van brand) en de staf na 21.00 uur weg is?
Het bed was prima en leuk dat er ook een waterkoker is met koffie en thee.
De uitsmijter was echter de bediende bij het ontbijtbuffet. Ons was verteld dat na de check met de QR code het mondkapje niet op hoefde. Niets bleek minder waar toen we ontvangen werden en op hoge toon en luid bevraagd werden waarom we geen mondkapje op hadden. Toen we reageerden dat we dat niet wisten en we direct ons mondkapje pakten, werd erbij toegevoegd:” Gisteren is gisteren en vandaag is vandaag.”.Daarna voegde de vriendelijke dame eraan toe ‘ontbijten en verder niets’ . Bij het melden dat meerdere gasten zonder mondkapje rondliepen werd niet werkelijk gereageerd.
Kortom een erg ongastvrije benadering.
Na het indienen van een klacht is verder niet gereageerd. Kortom een ervaring die ik anderen zou besparen. ( en voor de helderheid, we zijn niet tegen mondkapjes maar wel voor duidelijkheid ).Meer
- Gratis wifi
- Gratis parkeren
- Zwembad
- Restaurant