Gratis annuleren tot 23-05-22
Priceline
TravelocityUS$ 71
TraveluroUS$ 76
Beoordeeld op 24 juni 2021

wij hadden een zeer kleine benauwde kamer kon je korrer niet op de koffr standaart zetten stont in de weg slecte bediening te gehorig meisje aan de balie waar je niks aan had uitzicht op weg en school andere kant parkeer plaats die te klein bleek te zijn.dit was een maar nooit meer

Kamertip: kijk goed uit met boeken geen rustig hoel uitzicht matig
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 23 juni 2021 via mobiele applicatie

Hotel is oud en kamers zijn klein waar wij in zaten. Was echt klein de standaard koffer kan men niet gebruiken omdat er anders geen doorgang meer was ook niet ergens anders dus was behelpen
Uitzicht is ook matig aan de ene kant een school andere kant parkeer terrein

Kamertip: Parkeer gelegenheid is niet echt geweldig snel vol als het wat drukker word ik moest zeker een keer een zeker 100 meter verder op parkee
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 1 juni 2021

Boeken wij een ruime standaard kamer, want alleen daar zijn honden toegelaten, komen we in een schandalige smerige ouderwetse kamer. De badkamer, 3m2, was zo goor dat mijn vrouw daar eerst een fles bleek doorheen gooide.
Het tapijt in de kamer zat vol met vlekken en gaten. De gordijnen waren gescheurd en de radiatoren vol met roest en bladderende verf.
Wij gaan normaal gesproken altijd naar van der valk hotels maar daar worden niet altijd honden toegelaten.
Wij hebben nu 3 maal Fletcher hotels aangedaan zonder veel succes maar dit hotel spant echt de troon. Zo goor .......
Aan het personeel ligt het niet want die zijn erg vriendelijk en proberen behulpzaam te zijn. Hun handen zijn gebonden door de regels van Fletcher.
Dit was echt de laatste keer dat wij deze keten aan doen.

Kamertip: Ga ergens anders heen
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 22 februari 2021

We kwamen aan in een mooie omgeving na een hartelijk ontvangt mochten we door naar de kamer”
We hadden gekozen voor een kleine kamer deze was erg charmant!
De bedden liggen lekker en de kamer zelf is fijn.
Ontbijt is goed verzorgd in een pakket”
Dit hotel is zeker een aanrader voor meerderen dagen.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 25 oktober 2020 via mobiele applicatie

Ondanks alle beperkingen een prima weekend. Ruim ontbijtbuffet en ook voldoende keuze voor diner. Kamers niet al te ruim en kunnen schoner.
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Parkeren is geen probleem. Omgeving is erg mooi.

Datum van verblijf: oktober 2020