eDreams
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
BESPAAR US$ 9
Hotels.comUS$ 76
Expedia.comUS$ 76
TravelocityUS$ 76
Beoordeeld op 5 oktober 2020

Zoals zoveel Fletcher-hotels is ook dit hotel op een prachtige locatie in slechte staat. Onderhoud wordt er amper gedaan en nieuwe vloerbedekking past niet echt bij Fletcher. Wel erg kleine kamers (badkamerdeur kan niet eens helemaal open). Kamers zijn wel schoon.
Bediening is wel vriendelijk en het ontbijt is prima geregeld.
Het is dat je op een mooie uitvalsbasis zit voor wandelingen, anders...

En als je 's nachts alarm krijgt ben je volledig op jezelf aangewezen. Dat is niet echt geruststellend.

Kamertip: Kamers zijn overal rustig, maar probeer niet naast de lift terecht te komen...
Beoordeeld op 30 september 2020

2 nachten verbleven. Het enige pluspunt was de vriendelijkheid van het personeel en de omgeving, om die reden nog 1 ster gegeven.
Zijn stukken beter gewend van Fletcher.
Wij herkennen veel van de eerdere recensies, de kamer en badkamer was zeer gedateerd rook erg muf, de badkamer stonk vreselijk en er zat schimmel in de doucheruimte. De kast in de kamer rook naar schimmel, kleding kon om die reden daar niet ingehangen worden. De deur van de kamer sloot amper, moest iedere keer met geweld dicht getrokken worden. Het drie gangen diner was matig, met als klap op de vuurpijl een koffie compleet waarbij er op een bordje een kersenbonbon, een paar mokkaboontjes , een schuimpje en een toefje slagroom op een bord waren gekwakt. Dat waren dan de lekkernijen.Gelukkig hebben wij ook goede ervaringen met Fletcher, maar dit hotel was eens maar nooit meer.

Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

Net terug van een weekendje Limburg. Het hotel is prima gelegen in het Geuldal en een goede uitvalsbasis voor fietstochten en een bezoek aan het nabij gelegen Valkenburg. Het hotel zelf is zeer matig. Sterk verouderde, slecht onderhouden kamers en zeer rumoerig. Als je bovenbuurman ‘s nachts zijn bed uitkomt is het werkelijk net of hij door jouw kamer loopt. Al met al niet voor herhaling vatbaar. Ontbijt is zonder meer goed en chapeau voor de hard werkende en goedlachse jongedame met de paardenstaart die het ontbijt verzorgd.

Beoordeeld op 24 augustus 2020

We werden welkom ontvangen, prima. Wij hadden een comfort-kamer geboekt. Als je kijkt naar de bedden, was er wel comfort. Deze lagen heerlijk. Wie denkt dat hij er dan ook een comfort-badkamer bij krijgt, heeft het mis. De badkamer was klein, gedateerd en we moesten scheef op het toilet zitten om enigszins 'normaal' te kunnen zitten zonder opgetrokken knieën. Het was er enorm gehorig, waardoor we onze buren naast én boven ons goed konden horen.

Het ontbijt kon vanwege corona niet in buffetvorm worden aangeboden, dus moesten we op een papiertje aangeven wat we wilden hebben. De continental breakfast leek ons in eerste instantie prima, met een pistoletje, croissant, plak vloerbrood, plak ham en kaas inbegrepen. Zoet beleg stond op tafel en koffie, thee, sinaasappelsap en yoghurt + toebehoren konden we zelf pakken. Alleen de yoghurt was nergens te bekennen. Koffie, thee en sapjes waren prima. Van de twee ochtenden ontbijt hebben we er één een uur moeten wachten op onze drie broodjes. Op zich niet erg, we hadden geen haast, maar veel tempo was er ook niet.

Het terras was wel prima. De bediening was hartstikke aardig en de dames deden goed hun best om het de gasten zich thuis te laten voelen.

Al met al zou ik hier niet snel weer heen gaan. Wij zijn alleen blijven slapen en deden overdag onze activiteiten, dus dan merk je van het hotel ook niet zoveel. De locatie was wel super: lekker rustig en toch dichtbij alle faciliteiten.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 20 augustus 2020 via mobiele applicatie

Hier een korte kijk op ons midweekje bij hotel de geulvallei.

Dag 1.
Bij een parkeerplaats hoort de structuur duidelijk te zijn, dat is bij deze parkeerplaats ver te zoeken. Het is net tetris.

Dan kom je aan bij de receptie met de verwachting dat je verwelkomt word. De verwelkoming was dat we in een discussie kwamen tussen collega’s over hun werktijden en roosters waardoor wij 10minuten on hold gezet werden. Uiteindelijk werden we geholpen door een dame waarbij vriendelijkheid ver te zoeken was.

Eenmaal op de 2e etage aangekomen op zoek naar onze kamer, waren de schoonmaaksters druk op de gang. Dit kan, geen probleem. Maar er kwam meteen een schoonmaakster gestresst op ons af omdat ze niet zeker wist of onze kamer al wel klaar was.

Eenmaal op de kamer, het was een goede schone kamer. Niet heel groot maar dat is voor ons geen probleem. Er zit een moderne badkamer in, deze was ook schoon.
Het was enorm warm op de kamer, er stond een ventilator dus die hadden we aangezet en we wilden de ramen lekker open doen. Hier zat wel een probleem, het plafond zit te laag waardoor het raam een klein kiertje open kan. (zie foto).

Om 18:00 hadden gereserveerd voor het 3-gangenmenu. De serveester die aan het werk was, een jonge blonde dame, durft je niet aan te kijken en praat zacht.
We namen allebei de boerenschnitzel, deze was lekker. Veel champignons en ui erbij dus die hadden we niet helemaal opgegeten. Toen ze het uit kwam halen vroeg ze of alles had gesmaakt waarop wij beide volmondig ja zeiden. Daarna vroeg ze erg ongemakkelijk of we het niet lekker hadden gevonden. De hele sfeer werd hier raar/ongemakkelijk van. Het dessert (choco loco) was ook lekker.

Terug naar onze kamer liepen we op de gang, de schoonmaaksters waren al een enige tijd klaar. De vloerbedekking is gedateerd en er zitten vlekken in, dit is een keer aan vervanging toe. Maar wat wij erger vonden is de troep die de schoonmaaksters achter laten op de gang. (Zie foto)

Dag 2.

We liepen naar de ontbijtzaal, hiervoor wil je je melden. Maar zoals we al hadden gemerkt is er nergens personeel te zien.
Uiteindelijk mochten we een plekje uitzoeken. We hadden de continental breakfast besteld. Je verwachting voor een lekkere bak koffie kun je aan de kant zetten. Het ontbijt bestaat uit een pistolet, croissant en een plak bruin brood met een gekookt ei. Hiernaast kun je nog om yoghurt vragen. Het beleg is hartig en zoet. Wij hebben er goed en lekker kunnen ontbijten.

Na een dag op stap hadden we zin in een cappuccino en dessert op het terras buiten. Hier werden we geholpen door een hele spontane mevrouw, volgens mij heette ze Anita (als we dan toch een ster moeten geven is die voor haar). Dit was het eerste personeelslid die vriendelijk was. We hebben hier heerlijk gezeten, wel merkte we om ons heen dat dat niet voor iedereen gold. Mensen moesten naar binnen om wat te bestellen en moesten lang wachten op drankjes.

Het was die nacht best warm, dus extra vervelend dat het raam niet open kon. Toen kregen we ook in de gaten dat wij boven de ventilatie van de horeca zaten, dus al die hete lucht kwam bij ons naar binnen. We zijn uit ons bed gezweet.
Ook heb je geluidsoverlast van de keuken en de containers.

Al met al was dit verre van goed en dit vinden wij niet Fletcher hotel waardig.
Het personeel kan wel cursus vriendelijkheid/gastvrijheid gebruiken en ze moeten meer personeel op de vloer zetten.
Wij zullen hier niet weer komen en niet aanraden aan onze vrienden/familie.

Datum van verblijf: augustus 2020