Beoordeeld op 13 september 2019

We hadden 10 september voor 2 nachten een kamer geboekt.
Hebben ons bij de receptie gemeld, die in een klein , donker hokje zit.
We waren vroeg, maar konden toch al in onze kamer.
We hadden een comfort plus kamer. Maar comfort plus was ver te zoeken.
Vieze vloerbedekking, verf overal afgebladderd, zachte matrassen.
De badkamer was echter het smerigst. Badkamerkastje was bijna totaal verrot, doucheruimte, met douchegordijn, had overal vieze, bruine kitranden.
Kapotte tegels, geen haken om iets op te hangen.
Dus nieuwe kamer gevraagd. Die kregen we de volgende ochtend.
Was comfort de luxe, het enige luxe was de badkamer.
Rolgordijn werkte niet, hing briefje dat we die niet konden gebruiken.
Om de rookmelder zat een vies plastic zakje, waarschijnlijk van vorige gasten, maar had de schoonmaakster toch wel kunnen verwijderen.
Om 1 uur in de nacht stortte het hele rolgordijn naar beneden, waardoor ik niet kon slapen door het vele licht van buitenaf.
Zelf rolgordijn midden in de nacht provisorisch gemaakt., evenals pootje dat in het midden van het bed ontbrak, waardoor ik bijna het bed uitrolde.
Lift wordt na 22.00 stopgezet, moesten we al die benauwde, en vieze trappetjes op naar de derde verdieping. Wat nu, als je ‘s nachts niet goed wordt, er is ook niemand van personeel in de nacht aanwezig
‘s Avonds in de loungezaal zagen we een muis lopen, alles is ook zo vies en verouderd.
Om toch positief te eindigen: de ligging van hotel is schitterend om te fietsen.
Ontbijt was prima, personeel doet zijn best.
Vooral ‘s avonds in de loungezaal deed Anita alles om het ons zo aangenaam mogelijk te maken.
Eindconclusie: omgeving prachtig. Hotel nooit meer, moet grondig gerenoveerd worden. Personeel prima!

Kamertip: Vraag om een gerenoveerde kamer. Kamer 301 was ruim, met grote badkamer en derde bed.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 12 september 2019

Een geweldige ontbijtbuffet en lekkere koffie. De kamer was aan de kleine kant maar verder schoon. De gedateerde badkamer kan wel een opknapper gebruiken, maar de waterstraal uit de douche was weer prima. Gezein de redelijke prijs was dit toch een prima optie.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

Een zeer gedateerd "hotel" bruine vloerbedekking waar ook huisdieren welkom zijn dus zeker niet erg fris, comfort kamer geboekt blijkt gewoon een kleine) butget kamer te zijn naaast de lift, dus tot laat in de avond herrie, schimmel aan het plafond en niet schoon, badkamer dmv een inzet unit in de kamer neer gezet.
S`avonds na het wandelen wilden we dineren maar omdat we niet gereserveerd hadden en er maar 2 personen in de bediening zaten konden ze dat niet aan zeiden ze er waren toen maar 4 tafels bezet, toen maar een glaasje rode wijn besteld welke was gevuld met een borrelglaasje dus er zat bijna niks in en andere gasten vroegen hun ook al af of dit normaal was maar volgens de leidinggevende was dit volgen voorschriften van de directie,
Voor ons nooit meer

Kamertip: Zoek een ander hotel
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 september 2019

verouderde accomodatie ramen op kamer konden maar 10 cm open ivm plafond te laag
dit bij 35 graden ook geen vluchtmogelijkheid bij brand onze gang had ook geen ramen
om open te zetten personeel was vriendelijk en behulpzaam ontbijt was er prima 3 slechte nachten gehad hadden ook last van de afzuiger van de keuken geluid en geur

Kamertip: kamer aan zuidkant hebben geuroverlast en geluid van de afzuiger van de keuken
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 september 2019

Leuk hotelletje dat dringend aan renovatie toe is.
Ruime kamer, met alles wat je nodig hebt, maar in een oudere versie.(tapijt)
Badkamer oke, goeie douche.
Ontbijt was zeer goed, ruime keuze, vers fruit was iets minder....
3 en 4 gangen diner was perfect, heel lekker.

Kamertip: Kamer aan de achterzijde is rustig
Datum van verblijf: juni 2019