Gratis annuleren tot 19-03-21
eDreamsUS$ 106
TravelocityUS$ 106
CheapTicketsUS$ 106
Beoordeeld op 19 juli 2020

Wij zijn met onze vriendengroep naar valkenburg gegaan. Hier zijn wij restaurant montagna del mondo tegengekomen. Een gezellige avond verder kan ik deze samenvatting geven, uitstekende service, snelle service, eten bereid met liefde, hygienisch

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 18 mei 2019 via mobiele applicatie

Centraal gelegen en ideaal voor liefhebbers van douchegordijnen. Goede koffie, redelijk ontbijt en een prima tweepersoonsbed.Niet geschikt voor rolstoelgebruikers of personen die niet van traplopen houden.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Lekker weer, leuk terras. Een vlotte en vriendelijke bediening. Het gewenste biertje was niet koud, maar toch werd er keurig gevraagd of deze geserveerd mocht worden. Borrelhapjes besteld. Enig minpuntje was dat het saus in een zakje zat in plaats van een bakje.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 23 november 2018 via mobiele applicatie

Vrijdagmiddag gearriveerd na de reviews gelezen te hebben waren we blij verrast we hadden een leuke kamer was klein maar alles was aanwezig en heel schoon aardige mensen en goede service volgende keer gaan wij echt weer daar heen

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 1 november 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en snel, maar de tweede vleeskroket die ik aansneed was zuur en bedorven. Teruggestuurd naar de keuken en omdat mijn man ondertussen al bijna klaar was geen nieuwe meer gevraagd. Mijn bord was verdwenen naar de keuken met brood en salade er nog op en op de rekening kreeg ik 2 euro korting. De bazin vond mijn kroket niet slecht maar ik kreeg uiteindelijk de helft korting. De spaghetti was lekker maar weinig saus. Kaas moesten we vragen. Bij de croque monsieur voor mijn dochter geen sprietje salade of een komkommertje, enkel ketchup.

Datum van verblijf: november 2018