eDreams
Travelocity
Orbitz.com
FindHotel
Beoordeeld op 18 juli 2020 via mobiele applicatie

Gezellige plek in Valkenburg met uitzicht op de ruïnes van het oude kasteel. Goede prijs en veel keuze. Personeel was vriendelijk en werkte snel. Het buitenterras ligt net buiten het drukke toeristische gedeelte waardoor je even kan bijkomen, erg fijn! Kom hier zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 10 juli 2019 via mobiele applicatie

Een leuk oud hotelletje. Kleine kamer voorzien, in ons geval van badkamer met douche. Vriendelijk eigenaar en eigenaressen. Het ontbijt was goed bezorgt. Meer dan voldoende keus. Het hotel os perfect gelegen aan de voet van het kasteel. Op enkele meters van het oude centrum. In het centrum meer dan voldoende keuze uit restaurants.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 29 december 2018

Valkenburg is gezellig in december! De kerstmarkten in de Gemeente- en Fluwelengrot zijn aan te bevelen en uiteraard is het centrum, met ook in de winter, gezellige terrassen heel leuk. Overnacht in B&B De La Ruïne. Een familiekamer aan de voorzijde met een eigen badkamer. De kamer is voldoende groot, lekkere bedden, ruime badkamer, schoon, eenvoudige inrichting met een voor een gezin prima prijs/kwaliteitverhouding. Prettig is de koffie/thee voorziening en eventueel een drankje uit de koelkast op de gang. Leuke persoonlijke ontvangst en ook tijdens het ontbijt in het restaurant net even die extra aandacht die het verblijf extra leuk maakt. Op loopafstand van het station en rustig gelegen, net buiten het centrum, maar als je de Berkelpoort door gaat loop je zo het centrum in.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Wat een prachtige plek! De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en we hadden een heerlijke kamer met goede bedden! Ook een erg fijn terras met lekkere hapjes en drankjes. Wij komen hier zeker een keer terug!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 7 mei 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk genoten in alle rust van cocktails en smoothies. Wat een oase van rust in het drukke Valkenburg. Vriendelijke bediening en lekkere hapjes voor erbij. We komen zeker een keer terug! Het is een bes en breakfast, maar alleen voor het terras al de moeite waard!

Datum van verblijf: mei 2018