eDreams
Agoda.com
Gratis annuleren tot 06-03-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
FindHotel
Beoordeeld op 10 juli 2019 via mobiele applicatie

Een leuk oud hotelletje. Kleine kamer voorzien, in ons geval van badkamer met douche. Vriendelijk eigenaar en eigenaressen. Het ontbijt was goed bezorgt. Meer dan voldoende keus. Het hotel os perfect gelegen aan de voet van het kasteel. Op enkele meters van het oude centrum. In het centrum meer dan voldoende keuze uit restaurants.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 29 december 2018

Valkenburg is gezellig in december! De kerstmarkten in de Gemeente- en Fluwelengrot zijn aan te bevelen en uiteraard is het centrum, met ook in de winter, gezellige terrassen heel leuk. Overnacht in B&B De La Ruïne. Een familiekamer aan de voorzijde met een eigen badkamer. De kamer is voldoende groot, lekkere bedden, ruime badkamer, schoon, eenvoudige inrichting met een voor een gezin prima prijs/kwaliteitverhouding. Prettig is de koffie/thee voorziening en eventueel een drankje uit de koelkast op de gang. Leuke persoonlijke ontvangst en ook tijdens het ontbijt in het restaurant net even die extra aandacht die het verblijf extra leuk maakt. Op loopafstand van het station en rustig gelegen, net buiten het centrum, maar als je de Berkelpoort door gaat loop je zo het centrum in.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Wat een prachtige plek! De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en we hadden een heerlijke kamer met goede bedden! Ook een erg fijn terras met lekkere hapjes en drankjes. Wij komen hier zeker een keer terug!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 7 mei 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk genoten in alle rust van cocktails en smoothies. Wat een oase van rust in het drukke Valkenburg. Vriendelijke bediening en lekkere hapjes voor erbij. We komen zeker een keer terug! Het is een bes en breakfast, maar alleen voor het terras al de moeite waard!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Erg gastvrij, niets is teveel. Heb het zo nog niet eerder meegemaakt. Super vriendelijke eigenaren en personeel. Maken graag een praatje, maar werken ook de hele dag ook hard om hun gasten goed te bedienen.
Lekker eten, hapjes en drinken. Veel verschillende bieren op de kaart.
Kamer is fijn, ziet er goed en modern uit. Eerder gelezen dat de kamers wat klein zijn, maar wij hadden ruimte genoeg (je bent er alleen om te slapen toch?). Boxsprings zijn nieuw en slapen heerlijk.
Uitgebreid ontbijt, versgeperste jus d'orange, een eitje op de manier hoe jij hem wilt, meerdere smaken toetjes, het ontbreekt aan niets.
Gezellig terras, tegen de ruïne aan gelegen en direct bij de poort naar het centrum. Ideale uitvalsbasis.
Parkeergarage ligt op nog geen 5 min lopen, je kunt hier voor 10 euro per dag bewaakt en overdekt parkeren.
Wij zijn erg verrast en tevreden, we komen hier zeker terug als we weer naar Valkenburg gaan!!
Bedankt José, Olaf en jullie personeel.

Datum van verblijf: mei 2018