Beoordeeld op 16 april 2019 via mobiele applicatie

Vroenhof wordt met bezieling gerund. Gewoon goed en netjes: lekkere bedden en een keurig verzorgde kamer. Goed verzorgd ontbijt en de gastvrijheid van Gertie maken dat je meer het gevoel hebt bij familie op bezoek te zijn dan dat je een klant bent. Warme en gezellige sfeer.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 4 januari 2019

Heerlijk talrijk ontbijt met alles erop en eraan, leuke en comfortabele plaats om in alle rust te ontbijten.

Zeer leuke en goede uitvalsbasis richting de kerstmarkt (met de trein in de beurt richting de kerstmarkt is de allerbeste optie).

De kamer is veel te klein en alles staat juist op maat, de stopcontacten waren veel te hoog (boven de tv) geplaatst en vielen bijna van de muur, nachtkastjes aan beide kanten van het bed zouden welkom zijn, 's nachts hoor je het geluid van het waterverbruik van andere kamers, je hoort makkelijk andere mensen op de gang en andere lawaaierigheden, het douche is een ramp (plakkerig en vuil douchegordijn) en het temperatuur van het water kan je niet regelen (veel te warm of ijskoud).

Te duur voor wat het is, zeker met tussenkomst van Booking.com.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij waren hier met meerdere stellen om Rieu te bezoeken. Personeel is alleraardigst. Ontbijt prima verzorgd. Kamers gemiddeld. Warmte douchewater niet te regelen, of gloeiend heet of ijskoud, dus minpunt! Het hotel is niet zo schoon, lift, toiletten voor algemeen gebruik beneden waren ronduit smerig.
Je kunt heerlijk in de tuin zitten.
Er was ‘s nachts erg veel lawaaioverlast van terugkerende medegasten, dat ook na commentaar van meerdere gasten die al in bed lagen, niet stopte.
Er is ‘s nachts ook niemand van het hotel zelf aanwezig, zodat daarop verder ook geen actie ondernomen kan worden. Kortom er zijn hier en daar nog wat verbeterpunten.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 24 januari 2018

Gezellig hotel/restaurant. Leuk ingericht warm en amicaal. De toiletten waren minimaal, kan beter. We bezochten het restaurant via een socdeal. Goede kaart met voldoende keuze, vriendelijk en behulpzaam personeel, wellicht 1 man tekort om de drukte de baas te kunnen. Maar het ging, geen lange wachttijd, goed eten, goed verzorgd. Goed genoeg om weer te doen.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 14 december 2017

lekker gegeten en meer dan genoeg , varkenshaas was goed gebakken zoals wij hem hadden besteld.
het personeel was vriendelijk en attent , de gerechten werden snel gebracht maar wij waren ook al vroeg aanwezig .

Datum van verblijf: juli 2017