Beoordeeld op 24 januari 2018

Gezellig hotel/restaurant. Leuk ingericht warm en amicaal. De toiletten waren minimaal, kan beter. We bezochten het restaurant via een socdeal. Goede kaart met voldoende keuze, vriendelijk en behulpzaam personeel, wellicht 1 man tekort om de drukte de baas te kunnen. Maar het ging, geen lange wachttijd, goed eten, goed verzorgd. Goed genoeg om weer te doen.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 14 december 2017

lekker gegeten en meer dan genoeg , varkenshaas was goed gebakken zoals wij hem hadden besteld.
het personeel was vriendelijk en attent , de gerechten werden snel gebracht maar wij waren ook al vroeg aanwezig .

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 8 november 2017

Een gezellig ingericht restaurant. Bediening was zeker aardig, kan zeker beter qua professionaliteit (was een van de serveersters een stagiare?). Voorgerechten waren OK. Hoofdgerechten kunnen beter. Bij de biefstuk werd niet gevraagd hoe deze gebakken moest zijn. Dus zelf gevraagd om deze medium te bakken. Ze werden vrij rauw gebracht. De spareribs konden beter, vrij taai. Spagetti carbonare met een champignonsaus? Tja. De Dame blanche was wel ok, niet meer dan dat.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Met onze kinderen en een vriendje Spareribs gegeten bij restaurant Vroenhof.

De zaak zat bijna helemaal vol maar het eten liet niet heel lang op zich wachten. Lekkere spareribs met frites en mayonaise. Ook het bij bestellen ging zonder problemen. Bediening deed zijn best maar kan iets professioneler.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 10 augustus 2017

De kamer was klein en gehorig , maar het ergste was het beschimmeld brood bij het karige ontbijt ! Als ze er aandacht aan hadden besteed , hadden ze de schimmel zelf gezien , nu hebben wij hun erop geattendeerd , waarna ze het nonchalant vervangen hebben ! Wij gaan er nooit meer naar toe en adviseer andere om nog even verder te zoeken

Kamertip: Verder zoeken naar ander hotel
Datum van verblijf: augustus 2017