Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 103
TravelocityUS$ 103
eDreamsUS$ 105
Beoordeeld op 12 november 2020

hotel ligt in het centrum van Valkenburg, dichtbij alle bezienswaardigheden en is makkelijk te vinden. Hotel heeft ook een eigen parkeergarage al is deze niet erg groot. Er is een kleine receptie, ontvangst was vriendelijk. Ik had de spa kamer gereserveerd in het nieuwe gebouw. De kamer was zeer stijlvol ingericht, en de kamer was ook netjes en schoon. De spa was heerlijk! Wel wat weinig handdoeken aanwezig. Er is alleen een (behoorlijk krakende) trap naar de bovenverdieping dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn want het waren best wat treden!
Het ontbijt is in buffet vorm en zeer goed verzorgt. Er is ook een bar, op een mooie zomeravond kun je buiten nog gezellig iets drinken tegen redelijke prijzen. De prijs/kwaliteit vond ik verder goed.

Kamertip: Spa kamer is groot, netjes, schoon en mooi
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 22 oktober 2020

Hele mooie "up-to-date" kamers met heerlijk bed, grote TV en hele mooie badkamer die aan alle eisen van 2020 voldoet!
In deze Coronatijd had het hotel een prima regeling met de keuken van een goed restaurant getroffen zodat wij 's-avonds toch konden dineren.
Voor zover ik kon ontdekken ontbrak er werkelijk niets aan het ontbijtbuffet.
Zeer vriendelijke eigenaar!
Parkeren kan op het terrein van het hotel.

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de binnenplaats, geen last van lawaai/buitengeluid gehad.
Beoordeeld op 16 oktober 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is prima om te verblijven. Mooie kamer en goed ontbijt. Wat echter teleurstellend was de omving met COVID. Wij hadden van tevoren geïnformeerd of het hotel Coronaproef was. Wij denken van niet. Personeel had geen mondkapjes. Er was een ontbijttafel, niet erg coronaproef tenzij je handschoenen en kapjes gebruikt. De klanten hadden voor 80 procent ook lak aan mondkapjes, jammer, Rutte wordt niet gehoord. We moeten dit dus verplichten?! Ook zagen we dat lang niet iedereen bij binnenkomst de handen desinfecteerde. Wij vroegen de eigenaresse hoe dit kon. ‘Ik geloof niet in mondkapjes’ was haar reactie. En de zeer nadrukkelijke aanbeveling van Rutte was dus niet nodig. Gelukkig komt er een wet binnenkort om dit soort klantonvriendelijkheid reacties in de horeca te voorkomen. Wanneer ik dit van tevoren had geweten was ik naar een andere locatie gegaan.

Beoordeeld op 14 oktober 2020 via mobiele applicatie

We hebben hier een lang weekend doorgebracht. Schone kamer met een ruime moderne badkamer. Uitstekend bed dus heerlijk geslapen
De medewerkers zijn vriendelijk en gastvrij. . Ook heeft men een uitstekend ontbijt. Een prima hotel voor een paar dagen Valkenburg.

Beoordeeld op 2 oktober 2020

Wij zijn 1 nachtje blijven slapen, de volgende dag was het makkelijker om naar Phantasialand te rijden vanuit Valkenburg. Makkelijk te vinden, parkeer terrein naast hotel. Netjes en schone kamers. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2020