eDreams
Expedia.comUS$ 206
TravelocityUS$ 205
CheapTicketsUS$ 206
Beoordeeld op 16 oktober 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is prima om te verblijven. Mooie kamer en goed ontbijt. Wat echter teleurstellend was de omving met COVID. Wij hadden van tevoren geïnformeerd of het hotel Coronaproef was. Wij denken van niet. Personeel had geen mondkapjes. Er was een ontbijttafel, niet erg coronaproef tenzij je handschoenen en kapjes gebruikt. De klanten hadden voor 80 procent ook lak aan mondkapjes, jammer, Rutte wordt niet gehoord. We moeten dit dus verplichten?! Ook zagen we dat lang niet iedereen bij binnenkomst de handen desinfecteerde. Wij vroegen de eigenaresse hoe dit kon. ‘Ik geloof niet in mondkapjes’ was haar reactie. En de zeer nadrukkelijke aanbeveling van Rutte was dus niet nodig. Gelukkig komt er een wet binnenkort om dit soort klantonvriendelijkheid reacties in de horeca te voorkomen. Wanneer ik dit van tevoren had geweten was ik naar een andere locatie gegaan.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 14 oktober 2020 via mobiele applicatie

We hebben hier een lang weekend doorgebracht. Schone kamer met een ruime moderne badkamer. Uitstekend bed dus heerlijk geslapen
De medewerkers zijn vriendelijk en gastvrij. . Ook heeft men een uitstekend ontbijt. Een prima hotel voor een paar dagen Valkenburg.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 2 oktober 2020

Wij zijn 1 nachtje blijven slapen, de volgende dag was het makkelijker om naar Phantasialand te rijden vanuit Valkenburg. Makkelijk te vinden, parkeer terrein naast hotel. Netjes en schone kamers. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 6 juli 2020

Een heel fijn verblijf gehad. Kamer was al om 12 uur beschikbaar, parkeerplaats duidelijk en goed geregeld. Je loopt zo het bruisende centrum in, fijne receptie en een heerlijk bed! Wij komen zeker terug als we naar Valkenburg gaan!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 24 juni 2020 via mobiele applicatie

Een super leuk hotel op een prima locatie, vlakbij het centrum. Zeer vriendelijk, gastvrij personeel, door hun goede tips en service was ons weekendtripje helemaal af. Een goed matras, schoon goed werkend sanitair en de kamer was bovendien voorzien van climate control. Ontbijt prima verzorgd!

Datum van verblijf: juni 2020