Hotel Scheepers
Hotel De Bogaerde(Valkenburg)
  • Zwembad
  • Inclusief ontbijt
28 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne kamers (comfort) uitstekend ontbijt (verse jus! ) en gastvrije mensen.
Comfort kamers zeer de moeite waard. Parkeerplaats kan vol zijn maar openbare parking op 100 m. Dineren niet beschikbaar maar centrum Valkenburg op 5 min.

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
14 december 2016 beoordeeld

Voor de 2e maal dit hotel bezocht, tevens de kerstmarkten in Valkenburg bezocht. We hadden een mooie comfort kamer, met grote badkamer, met regen douche, koffie en thee faciliteiten op de kamer, breedbeeld tv met veel zenders. Het ontbijt is prima, diverse soorten brood, met vleeswaren, kaas, zoetigheden, gekookte, en gebakken eitjes, koffie, thee , vruchtensappen. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Ligt aan een rustige straat, maakt weinig uit waar de kamer ligt.
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
3 november 2016 beoordeeld

Heel mooi hotel,vriendelijk personeel, dat tijd maakt voor zijn gasten, niets is teveel! Iets verouderde kamers maar wel proper en voldoende ruim, badkamer was al prachtig vernieuwd (niet supergroot maar alles wat je moet hebben)
Ideale ligging op loopafstand van het centrum en toch rustig. Heel mooi en uitgebreid ontbijtbuffet. Voor ieder wat wils. Het buffet werd ook constant aangevuld! Hier komen we zeker nog eens terug.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
13 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat alle hotels vol zaten in Maastricht kwamen we hier terecht. Wat een goede keus achteraf! Nette kamer met recent verbouwde badkamer. (Kamers zelf worden volgend jaar aangepakt) ze hebben ook nieuwe kamers achterin. Vriendelijk personeel met een kleine bar beneden geschikt voor een lekker drankje. Ontbijtbuffet meer dan prima met uitgebreide selectie van alles. Goede housekeeping, was extreem schoon. Niks aan te merken op het verblijf!

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
5 september 2016 beoordeeld

We hadden dit hotel snel snel last minute geboekt en het was een zeer positieve, aangename verrassing. Een ideel hotel voor een romantisch weekendje met twee in het centrum van Valkenburg. De kamer was prachtig, zag er nieuw uit, mooie badkamer met inloopdouche en hemelsproeier. De TV op de kamer was groot, mooi beeld, zelfs Netflix behoorde tot de mogelijkheden. Over het ontbijt kunnen we alleen maar stoefen; alles aanwezig, zelfs heerlijke pancakes. Jammer dat we er maar voor één nachtje waren, maar we denken met Valentijn zeker terug te komen! Priveparkeren was mogelijk; hiervoor werd wel 7,5 € aangerekend, maar dat betaal je op de meeste parkings in Valkenburg.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner