Hurb
Hotels.comUS$ 98
eDreamsUS$ 91
FindHotelUS$ 96
Beoordeeld op 19 januari 2020

Tijdens de gezellige amuse tocht nummer 2, stopten wij een groep van 11 pers hier.
Wij moesten naar beneden in een ongezellig ruimte zitten. De hapjes en drankjes waren okay, en we hebben het ons zelf gezellig gemaakt. Blijkbaar is dit de ruimte voor groepen die de amuse tocht lopen.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 8 januari 2020

3e verdieping, Kamer was redelijk, maar smal !
De ruimte tussen het bed en de zijkanten misschien iets te smal.
In de bad/douche/wc ruimte geen verwarming,

Maar die twee radiatoren waren eerst niet warm te krijgen,
Blijkt na lang zoeken dat er een 2e knopje op de Radiatorknop zit,
Die indrukken, Dan kan je de Radiator wel warm krijgen.

Tja, en als je bovenin de hele verwarming zit, wil er wel wat lucht doorlopen,
dat hoor je goed.

Maar vriendelijke bediening, goede service verder, welkom zou een afvalschaaltje op de ontbijttafel zijn, dat geeft een nettere indruk..

Dit Hotel is aan te bevelen voor stellen.

Kamertip: Verwacht geen wonderen, sommige kamers zijn aan renovatie toe, De mensen zijn erg vriendelijk.
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 14 december 2019

Op zaterdagavond gegeten in een verder leeg restaurant.
Goed gegeten, zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht, maar het was geen hoogstandje, gewoon meer dan voldoende. Matige parkeergelegenheid.
Bijzonder vriendelijk en leuk personeel !!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 25 juli 2019

Gisteren in Grand café huis ter Geul gaan eten. Wij kunnen alleen maar zeggen dat wij er zeer goed gegeten hebben met onze voucher. Prijs kwaliteit meer dan goed. Als je voor 17,50 euro p.p. een goed 4-gangenmenu krijgt voorgeschoteld, dan mag je zeker niet klagen. De jonge man die ons bediend heeft was zeer sympathiek en aangenaam en heeft zeker alles correct uitgelegd. Komen graag nog eens terug.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 11 mei 2019 via mobiele applicatie

Lekker geborreld met goede bieren en wijn. Met name het heerlijke zonnetje op het terras aan het eind van de dag was heerlijk. Lekkere borrel met een vriendelijke hostess. Aanrader voor iedereen die lekker wil borrelen

Datum van verblijf: mei 2019