• Gratis parkeren
Hotel Walram(Valkenburg)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Palanka(Valkenburg)
Hotel Atlanta(Valkenburg)
Hotel Scheepers(Valkenburg)
  • Bar/lounge
14 mei 2018 beoordeeld

De ontvangst was gastvrij, we kregen nuttige tips. We sliepen in het oude gedeelte met een gedeelde douche en wc, dit zijn de goedkoopste kamers. De kamer zelf was dan ook erg saai, de bedden ook niet geweldig. De kamer lag dicht bij de ingang / bar. Toch nauwelijks geluidsoverlast. Ontbijt is inbegrepen, eenvoudig ontbijtje. Het hotel is op 5 min. loopafstand van station Houthem St. Gerlach

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima gemoedelijk familie hotel. Eenvoudige kamer maar alles prima schoon. Interieur gedateerd maar stoort ons niet. De prijs/kwaliteit is uitstekend. Een prachtige omgeving. Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Vlakbij centrum Valkenburg en 15 km van Maastricht.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
26 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel ligt allesinds heel goed gelegen. Vrij rustig en op een boogscheut van Valkenburg. Met de fiets ben je er op 1, 2,3. De kamer vond ik iets minder, het was alvast de meest basic kamer die ik ooit gehad heb. De kamer is met gedeelde badkamer. Alhoewel, badkamer kan je het niet noemen. Er waren voor ons gedeelte, 2 douches en een wc beschikbaar. Het was ook mijn eerste ervaring met een 'gedeelde badkamer'.
Het ontbijt was goed, vrij basic ook, maar alles was aanwezig. Mijn vriend moest wel de melk voor bij de koffie vragen. De uitbater is wel een héél vriendelijke man!! Kortom, voor 1 nacht wat dit best ok en daar dit op een boogscheut van Valkenburg ligt, is het best wel ideaal.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke barman/eigenaar. Hij maakt je wegwijs en geeft tips. Verhalen over de omgeving en natuurlijk Amstel Gold race. Racefietsen konden binnen staan. Ontbijt simpel maar goed en voldoende.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de heuvel land 4 daagse 1 nacht in het hotel geslapen. Kamer was heel simpel. Bed, kast, raam en een kleine ventilator. Bed sliep prima. Personeel heel vriendelijk. Ontbijt was goed. Niet uitgebreid maar normaal. Wel hadden we een gedeelde badkamer. 2 douches en 1 wc voor 5 kamers (denk ik) maar dat zag er ook schoon uit. Prijs kwaliteit redelijk. Prijs mag wat naar beneden.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner