jan de jager
Dordrecht, Nederland

Heerlijk een paar dagen weg

5,0 van 5 bollen2 jan 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een paar heerlijke dagen gehad. Wat een aardige en behulpzame eigenaren!
De kamers zijn misschien niet groot en super modern maar schoon en alles is er.

Prima ontbijt en erg gunstig gelegen. Kwartiertje lopen naar het centrum en nog geen 10 minuten naar het station met een perfecte verbinding naar Maastricht. Wij komen zeker terug!!!
Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Guest room
2.9 km van Hotel Garni de Karsteboom
1.7 km van Hotel Garni de Karsteboom
Meer hotels in Valkenburg bekijken
Beoordeeld op 30 oktober 2022 via mobiele applicatie

Prima, eenvoudig hotel met uiterst vriendelijke eigenaren. Ontbijt ook prima; wordt meerdere keren gevraagd of het voldoende is. Men doet er alles aan om het je naar de zin te maken.
Je voelt je echt thuis. Top en zeker een aanrader. Kamers zijn schoon en netjes.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 30 augustus 2020 via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de goede recensies 2 overnachtingen geboekt. En daar hadden we geen spijt van. Hele vriendelijke ontvangst, kleine maar hele nette kamer, goed uitgebreid ontbijt. Handdoeken dagelijks verschoond, bed keurig opgemaakt etc. Sfeervolle lounge en ontbijtgelegenheid. Op 12 minuten loopafstand van het centrum. Parkeren nabij en tegenover het hotel gratis. Zeker aan te raden!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 17 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij gaan minimaal 1x per jaar naar dit heerlijke hotel. Bianca en Martin zijn ontzettend gastvrij en super behulpzaam. Heel gezellig om weer terug te komen elke keer. Ontbijt is super uitgebreid, met verse eitjes en altijd iets extra’s. De kamers bieden precies wat je nodig hebt. Bedden zijn goed en de badkamer ook.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 9 juli 2019

Zeker een aanrader!
Mooie kamers en tuin.
Bianca en Martin zeeeer lieve, behulpzame, attente mensen. Wij zijn met 9 mensen de Amstel gaan rijden en is zeker voor herhaling vatbaar. Hotel op wandelafstand van centrum.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 22 juni 2019

We zijn 4 dagen blijven slapen om tot rust te komen. Het is ons gelukt, mede door de attente eigenaars voor wie niks te veel is. Alles heel netjes, mooie achtertuin, leuke bediening. Lekkere wijn en hapjes. Doe zo voort!

Datum van verblijf: juni 2019