Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 103
CheapTicketsUS$ 103
Beoordeeld op 9 juli 2019

Zeker een aanrader!
Mooie kamers en tuin.
Bianca en Martin zeeeer lieve, behulpzame, attente mensen. Wij zijn met 9 mensen de Amstel gaan rijden en is zeker voor herhaling vatbaar. Hotel op wandelafstand van centrum.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 22 juni 2019

We zijn 4 dagen blijven slapen om tot rust te komen. Het is ons gelukt, mede door de attente eigenaars voor wie niks te veel is. Alles heel netjes, mooie achtertuin, leuke bediening. Lekkere wijn en hapjes. Doe zo voort!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 25 mei 2019

Sfeervol hotel op loopafstand van het centrum. Schone kamer met een goed bed en koffie en thee faciliteiten. Prima, uitgebreid ontbijtbuffet en heerlijk tuinterras met landelijk uitzicht in een ontspannende omgeving.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 12 juli 2018 via mobiele applicatie

Leuk verblijf na een weekendje Valkenburg. Gratis parkeren recht tegenover het hotel en 10 minuten lopen van het centrum. Heel vriendelijk personeel en een verblijf met een gemoedelijke sfeer. Kamers waren prima voor een goede prijs. Zeer goed en uitgebreid ontbijt on ons dagje Valkenburg mee te openen. Al met al een top locatie!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

In het eerste weekend van juli in dit gezellige hotel gelogeerd. We zijn zeer gastvrij ontvangen door Bianca en Martin. Prima kamer en nog beter verzorgd ontbijt. Rustig hotel gelegen aan de weg naar Valkenburg. 10 minuten lopen naar het centrum. Zeer betaalbare prijs voor dit hotel en we gaan hier zeker nog een keer terugkomen

Datum van verblijf: juli 2018