Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 76
Hotels.comUS$ 76
eDreamsUS$ 76
Orbitz.comUS$ 76
CheapTicketsUS$ 76
TravelocityUS$ 76
Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

De bedden waren erg goed en de kamer was ook schoon. Op de douche heb je voldoende ruimte. Ook al is de kamer klein er is genoeg ruimte. Op de kamer is een klein koelkastje waarin je drinken in kan doen. Je kunt er ontbijt bij boeken dit hebben we 1 keer gedaan en was ook goed

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

Voor een weekendje Limburg neergestreken bij Motel de Heek. Na een zeer vriendelijke en warme ontvangst werden we naar onze kamer gebracht. Fijn die persoonlijke aandacht! Daar word ik altijd wel blij van!

De kamer is van alle gemakken voorzien, koelkastje, waterkoker, thee/koffie, heerlijke regendouche, prima bed en alles is schoon. Je kunt zien dat de kamers recentelijk vernieuwd zijn. Het ziet er spik en span uit!
Het ontbijt hebben wij niet gebruikt, maar zag er prima uit. De koffie smaakt goed!

Pluspunt is de ligging, net naast Valkenburg, maar niet middenin de drukte. Behulpzame eigenaar die graag tot je beschikking staat als je vragen hebt of tips wilt. Wij zijn met de trein vanuit Valkenburg naar Maastricht gereisd, elke tien min een trein en als je de auto bij het station parkeert en je OV kaart scant dan betaal je maar 2 euro voor het parkeren.
Vanaf het motel is het 20 min. lopen.

Ik kom hier heel graag nog eens terug!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 9 juni 2018 via mobiele applicatie

Een groot deel van de kamers is de laatste jaren gerenoveerd. Zien er perfect uit! Goede bedden, koelkastje op de kamer en een waterkoker. Lekkere regendouche en handdouche. Vriendelijke mensen. Uitstekend ontbijt. Op verzoek vanaf 7.00 uur. Ideaal wanneer je vroeg wil starten voor de Amstel Gold Race.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 12 november 2017 via mobiele applicatie

Motel de Heek ligt op 10 min rijden met auto van Valkenburg centrum. Ik verbleef in een nog niet gerenoveerde kamer, de budget kamer. Prima kamer, best groot. Bed was prima, enige nadeel was dat de badkamer steenkoud was en geen verwarming had. Ze hebben vaste incheck tijden waar je even goed rekening mee moet houden, je kan niet laat aankomen.
Ontbijt was erg prijzig voor wat je er voor krijgt.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Motel ligt ongeveer 1,5 km buiten centrum, goed te belopen. Motel ziet er aan de buitenkant beter uit dan aan de binnenzijde.
Wij hadden een kamer geboekt voor twee nachten. Kamer rook bij aankomst al muf van het vocht. Keukenkast deurtjes vielen er bijna uit.
Zeer gehorige kamers.
Ontbijt was redelijk, niets bijzonders.
Absoluut geen drie sterren waardige accommodatie.

Datum van verblijf: augustus 2017