Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
Travelocity
Beoordeeld op 25 februari 2014 via mobiele applicatie

Ik heb 2 nachten mogen verblijven wegens werk in de omgeving in deze accomodatie en ik kan het van harte aanbevelen.
Getroffen door service en gastvrijheid.
Ze bleven zelfs wat langer voor me wakker toen ik wat later was dan openingstijd van receptie op de 1e dag
Prettig verrast EN ik kom binnenkort zeker weer.

Datum van verblijf: oktober 2013
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 april 2013

Wij logeerden hier reeds 2 x, en het is ons steeeds goed bevallen. Kamers zijn ruim en schoon en hebben een klein keukentje. Het ontbijt is prima en met een ruim assortiment. het is wel een flinke wandeling naar het dorp toe. maar binnen 20 minuten is het te doen.
al met al een leuk hotel voor een weekend of midweek

Datum van verblijf: december 2012
Beoordeeld op 15 maart 2013

Dit is een prima motel, om even een weekend uit te rusten in Valkenburg. Wij hadden kamer nr. 7, wat bestemd was voor 3 personen, dus wij hadden er met z'n tweeen meer dan vlodoende ruimte. Er zat een klein keukenblokje in met een koelkast en er was een senseo en waterkoker aanwezig. De bedden sliepen goed en de badkamer was keurig en voorzien van alle gemakken.
De gastheer was erg vriendelijk en gastvrij. De ontbijtservice is eenvoudig maar goed. Afstand tot het centrum met de auto: 6 min. Wij komen graag nog eens terug.

Kamertip: Ik denk dat kamer nr. 7 de meest grote kamer is.
Datum van verblijf: maart 2013
Beoordeeld op 24 september 2012 via mobiele applicatie

Tijdens het wk een kamer geboekt bij motel de Heek in Valkenburg. Nette kamers. Goed bed. Schoon. Alleen jammer, dat je de douchekop zelf moet vasthouden. Goede lokatie, 10 minuten van het centrum, dus niet de drukte. Voedzaam ontbijt. Goede prijs/kwaliteit.

Datum van verblijf: september 2012
Beoordeeld op 11 september 2012

We hebben hier een heel plezierig verblijf gehad. We hadden gekozen voor een grotere luxe kamer met bad, wat de € 7,00 p.p.p.n. toeslag echt waard was!! Schone grote kamer, grote badkamer met ligbad en een zitje buiten om heerlijk voor je kamer op het balkon te kunnen zitten.
Uitgebreide toeristische informatie, mooie wandelroutes die vanuit het hotel starten en lekker dichtbij het centrum (15 minuten wandelen) waar we 's avonds heerlijk hebben gegeten in de beste restaurants (dankzij de aanbevelingen van het hotel).
Kortom we hebben genoten!!

Kamertip: De grotere luxe kamer met bad is echt de moeite waard!!
Datum van verblijf: augustus 2012