“Zeer leuk park voor kleine kinderen”
Beoordeling van Pretpark De Valkenier

Pretpark De Valkenier
Geclassificeerd als nr. 12 van 37 dingen om te doen in Valkenburg
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld

Ik zie veel beoordelingen waarin staat dat het een verouderd park is. Dat klopt inderdaad wel, maar kleuters interesseren zich daar niet voor. Zij vinden het top en hebben er altijd een leuke tijd. Voor moderne en hippe attracties moet je er niet zijn, maar mensen die net van een wat rustiger park houden, zullen dit park zeker appreciëren. Het kan er soms ook wel druk zijn, maar dit is meestal tegen het einde van het schooljaar wanneer er veel scholen hun schoolreisje plannen. Dit kan je vooraf wel even telefonisch checken.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een dagje in de Valkenier geweest. Pretpark is echt erg verouderd. Op zich wel wat nieuwe attracties en best gedaan om het redelijk netjes te houden maar zeker geen aanrader om uren lang te willen bezoeken. Wij zijn ca 3 uur binnen geweest. Wij waren met een kind van 1,5 jaar daarvoor was eigenlijk ook heel weinig te doen. Misschien met iets oudere kinderen meer te doen.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat je voor dit park met 4 mensen €60 moet betalen is gewoonweg belachelijk. Bij de entree werd ook koel vermeld dat er maar 1 persoon op 2 attracties zit waardoor je langer moet wachten. In het park is het zo rustig en staan er nauwelijks mensen in de rij (sowieso allemaal ruk attracties uit 1920) en alsnog moet je wachten (terwijl de attractie leeg is) op je volgende beurt. Bij de paardjes werkt een vrouw die schreeuwt op de kinderen: “ey, afstappuh”, “ey, niet op dat paard”, waarmee ik een conflict heb gehad. Ik heb het vastgelegd op camera en zal het zeker bij de directie neerleggen. Totaal niet kindvriendelijk, zo iemand hoort niet in een pretpark te werken.
De valkenier is 1 van de grootste missers ooit qua dagje uit met kinderen.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen aanrader. Parkeerplaats is een slechte binnenkomer, sfeerloos en grauw, geen groen en geen schaduw. Park ligt in het stadje, niet in de natuur. Enge clowns bij de ingang.

Bekijk meer beoordelingen
13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mevrouw aan de ingang/ kassa deed erg onbeschoft. Sprak tegen haar collega over ons zonder zich te realiseren dat de speaker aan stond en wij dit dus konden horen. Toen we haar hierop aanspraken kregen we ipv excuses nog een volgende rottige opmerking. Was duidelijk haar dag niet. Er was te weinig personeel waardoor we regelmatig voor een gesloten attractie stonden, dit was erg jammer. De attractie die wel open was begaf het waardoor we halverwege konden uitstappen. Het blotevoetenpad en de speeltoestellen waren wel netjes op orde maar alleen daarvoor €26,- p.p. betalen (we kozen voor een seizoenskaart) is veel te duur. Mijn 2 jarige was voor veel dingen te klein om in te mogen maar moet wel de volle prijs betalen. Volgend jaar dus géén seizoenskaart meer!!
Enige vriendelijke mevrouw die ik in het park heb gezien werkte in het restaurant bij de kassa, dat mag dan ook gezegd worden.

Reizigers die Pretpark De Valkenier bekeken, bekeken ook

In Pretpark De Valkenier geweest? Deel je ervaringen!