Gratis annuleren tot 28-05-22
Booking.comUS$ 109
PricelineUS$ 109
TravelocityUS$ 109
Beoordeeld op 11 mei 2021

Meest slechte overnachting ooit.
Onhygiënische kamers, lijkt wel een jeugdherberg, luidruchtig, onvriendelijk personeel, verwarming werkte niet en ramen sloten niet af en tochte heel erg, totaal niet Corona proof enz. enz. We wouden er zo snel mogelijk weg maar kregen ons geld niet terug. Voor ons nooit weer! Om te huilen

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 mei 2021

Wij voelen ons opgelicht door het hotel. Telefonisch gereserveerd, geen bevestiging ontvangen van ons verblijf en tijdens het inchecken aangegeven dat wij 1 dag zouden verblijven ipv 2. De heer achter de balie liet ons 2 nachten afrekenen terwijl ik al aangaf 1 te willen verblijven. Vervolgens 3 maal dezelfde avond verzocht om terugbetaling en dit zou de volgende ochtend plaats vinden en opgelost worden. We moesten zelfs ons rekeningnummer achter laten. Nu worden we afgescheept met een cadeaubon van dit vreselijk, slecht onderhouden hotel. Ze wijzen ons op de annulerensvoorwaarden wie nergens te vinden zijn en ze zijn zelfs te beroerd om een bedrijfsfactuur te maken. De waardeloze nacht, de onhygiënische kamers en de slechte klantenservice neem ik voor lief maar iemand letterlijk bestelen is ronduit schandalig! Nooit weer voor ons. Wij zijn veel op reis voor ons werk en komen in veel hotels maar zo onprettig verblijf heb ik nog nooit gehad.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 16 september 2020

Wij hebben van 9-9 tot 11-9 in dit hotel overnacht. Ik zou dit hotel absoluut niet aanbevelen. De dames van de receptie zijn niet klantvriendelijk en het is er niet schoon.

Tijdens het ontbijt waren er te veel gasten in de zaal waardoor de afstand bij het buffet erg lastig was. De gasten liepen door elkaar en graaide gewoon met hun handen de vleeswaren van de schalen. De desinfectie flessen in het Hotel waren bij het onbijt ook allemaal op dus deze konden niet gebruikt worden voordat de gasten gebruik gingen maken van het ontbijt buffet.

De koffie smaakt naar schoonmaakmiddel ofzo, was niet te drinken en de broodjes zijn oud denk van de dag ervoor.

Ik heb hier 2 keer wat van gezegd tegen de receptie en werd zeer onbeleefd te woord gestaan, kortom het was niet hun schuld/probleem en alleen maar dat van de gasten. Excuses Hoef je niet te verwachten pas als je schriftelijk een boze mail stuurt, maar dan nog gaan ze discussie aan en is het niet waar wat ik zeg over het hotel.

Ook heb ik gevraagd of ze de kamer beter schoon wilde maken, deze lag vol zwarte haren toen wij aan kwamen. Dat was denk ik ook mijn probleem/schuld want dat was niet opgelost en alleen maar erger de 2de dag.

Of je het nou leuk vind of niet je bent verplicht iedere avond naar live muziek te luisteren tot een uur of 12. Zelfs op de kamer hoorde wij het boven de tv uit.
Dit hotel is echt veels te duur voor wat je krijgt. De kamers zijn oud, gehorig, klein en slecht ventilatie.

Beoordeeld op 15 september 2020 via mobiele applicatie

Hotel Scheapkens St. Fyt. September 2020.

Hotel is beslist geen 3 sterren waard om mee te beginnen.

Wij hebben de comfort kamer geboekt via Kras.

Kamer
De kamer is klein. Voor twee personen is er weinig bewegingsruimte. Alles wel aanwezig, kast, tafeltje, twee stoeltjes en twee één persoons bedden met nachtkastjes. De bedden zijn zeer zacht en je ligt in een kuil. Gevolg de volgende dag pijn in de rug.
In de kamer ligt vloerbedekking en aangezien er honden zijn toegestaan is dit niet echt hygiënisch. De kamer ruikt ook muf en naar de lucht van honden. De kamer is ook zeer warm. Gevolg constant het raam open. WiFi is op de kamer slecht en niet beveiligd.

Badkamer
De badkamer is ook klein en niet geschikt om met z'n tweeën tegelijk erin aanwezig te zijn. In de badkamer is een kleine wastafel met planchet, normale douche en wc. In de badkamer is ook geen ventilatie.

Fietsen
Meegenomen fietsen kunnen in aparte afgesloten ruimte worden neergezet. Moet je wel om vragen.

Zowel de kamer als de badkamer zijn 'schoon' voor het oog. Maar op de TV bijvoorbeeld ligt een laag stof.

Opruimen en bedden opmaken vindt pas laat in de middag plaats. Laatste dag is onze kamer niet schoongemaakt en ook geen nieuwe handdoeken. Bij receptie gemeld men was verbaasd. Moesten zelf om schone handdoeken vragen (wordt je niet aangeboden). Ook zelf de handdoeken naar de kamer brengen (slechte service).
Personeel is niet overdreven vriendelijk. Bar man is daar integen wel vriendelijk. Kamermeisje is Chinees en verstaat nauwelijks Nederlands.

Zwembad
Het zwembad was in september nog in aanbouw.

Conclusie
Al met al een zeer zeer matig hotel dat de prijs voor de kamer niet waard is. Één à twee sterren is ruim voldoende. Het is vergane glorie en is zeker aan renovatie toe.

Beoordeeld op 7 september 2020

Gewoon een prima hotel voor een nachtje. Kamers erg schoon. Ontbijt was voldoende. Personeel vriendelijk! Barretje erg leuk, alleen war apart om met muntjes te betalen (27 munten voor €20, wijntje is 6 munten).
Centrum is binnen 10 minuten te lopen, als het niet korter is. Station is ook erg dichtbij!