Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.com
eDreams
Beoordeeld op 12 februari 2020

Heel erg genoten zowel van het hotel als de omgeving. Lekker ontbijt, heerlijke kamer. Het was alsof je in de natuur verbleef. Dicht bij het station. Mooi lopend alles kunnen doen. Plezierige hotelmedewerk(st)ers.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 februari 2020 via mobiele applicatie

Kamer was koud en ongezellig en had weinig sfeer. Helaas vanwege kerstvakantie de hoofdprijs betaald en dat was het zeker niet waard. (€300 voor 2 nachten incl 1x dinerbuffet)
Wel centraal gelegen en aardige receptioniste.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

Superior kamer geboekt, eenmaal aangekomen op kamer was het verre van de kamer die op de afbeeldingen staat. Er hing een “muffe” lucht en dat niet alleen op de kamer, erg donker, en verre van schoon.

Uiteindelijk wel geld terug gekregen.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 18 december 2019 via mobiele applicatie

Wij komen hier elk jaar omdat het gunstig ligt maar toch rustig. We hebben altijd wel iets vreemds in de kamer. Dit jaar was de toilet zo dicht op de wasbak gebouwd dat je je er als vrouw moeilijk tussen kon wurmen. Ook voor mijn man was het improviseren

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 1 december 2019 via mobiele applicatie

Het zal aan de “last minute” via Booking.com liggen, maar de hoge prijs voor een kamer is het niet helemaal waard. Hotel is schoon, ligt op een mooie plek, maar erg “outdated”. Liften zijn bekleed met vloerbedekking. Hallen zijn ouderwets en mogen een opknapbeurt hebben. Tuin en omgeving is wel heel verzorgd. Personeel is vriendelijk, maar het voelt alsof je in een “familiebedrijf” binnen komt. Moeder beheert de balie en vader de keuken. Dochter blaft klant af die zomaar doorlopen in het restaurant. Diner en ontbijt aan de matige kant. Drank wordt afgerekend voordat je wat hebt gedronken met muntjes... Beetje festival gevoel. Als je wat later komt is alles koud. Niet voorbereid op vega klanten. Anno 2019 ondenkbaar.

Afrekenen gebeurt ook vooraf, wat ook niet gebruikelijk is.

Prijs/kwaliteit verhouding is zoek!!!!

Datum van verblijf: december 2019