TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Voor onze motortoer door België, Duitsland en Nederland was dit hotel gereserveerd door de reisorganisatie. Vanaf hier inderdaad mooie toertochten te maken. Het hotel had een nette maar eenvoudige kamer met douche. Geen airco. Het eten was in buffervorm en voldoende. Drankjes gingen met muntjes aankoop. De motor kon op afgesloten buitenparkeerplaats staan.

Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Vandaag met een groep van ongeveer 80 mensen in het hotel geluncht. De lunch was chaotisch geregeld. Kroket werd eerst opgediend, waarna je daar zelf een broodje moest scoren. Dus 80 mensen zaten en moesten on beweging komen om brood, vleeswaren etc te gaan halen. Hier is niet over na gedacht en als dat wel is, dan dient een heroverweging plaats te vinden. Jammer want de kwaliteit van de lunch was redelijk tot goed.

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Hotel was goed. Dinerbuffet was ruim opgezet zelfs met mosselen die heerlijk waren. Ontbijt was ook erg goed verzorgd. De bar was gezellig en er waren goede mogelijkheden om buiten te zitten. Kamers waren goed en schoon. Alleen vloerbedekking had veel vlekken. Behang was wat ouderwets. Personeel was attent. Drinken moest met fiches betaald worden die je weer kon inleveren als je er over had,

Beoordeeld op 7 september 2019

het is het tweede jaar dat wij hierheen komen, afknapper was wel dat door ziekte van twee personeelsleden wij slechts om 16.30 uur op de kamer konden ; in vergelijking met vorig jaar was het onderhoud niet meer zo proper, ontbijt was perfect, avondeten ook goed maar desserts alle dagen hetzelfde, eetzaal was wel mooi vernieuwd, personeel zoals vorige maal heel vriendelijk en gedienstig, gedateerd hotel maar toch een aanrader verhouding prijs/kwaliteit ; wij komen zeker terug

Kamertip: hotel is toegankelijk voor minder-validen
Beoordeeld op 21 augustus 2019

De kamers van dit hotel zijn ontzettend gedateerd , stukwerk valt van de muur ( en dan zijn het nog de superior kamers!) onwijs benauwd en ruikt erg muf.

Bij aankomst bleek ik twee 1 persoons kamers geboekt te hebben (wij waren met 3) ik dacht gewoon dat je boekte per kamer en niet per persoon. Maar we moesten omboeken en kregen geen optie voor welke kamer we kregen, moesten het gewoon doen met de duurste optie.

Wij kregen een kamer naast de lift, en deze hoor je dan ook de hele avond/nacht. Heb geen oog dicht gedaan.

Kort om, zonde van het geld.

Valkenburg echt doen, maar sla dit hotel alsjeblieft over.

Datum van verblijf: augustus 2019