Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Vandaag met een groep van ongeveer 80 mensen in het hotel geluncht. De lunch was chaotisch geregeld. Kroket werd eerst opgediend, waarna je daar zelf een broodje moest scoren. Dus 80 mensen zaten en moesten on beweging komen om brood, vleeswaren etc te gaan halen. Hier is niet over na gedacht en als dat wel is, dan dient een heroverweging plaats te vinden. Jammer want de kwaliteit van de lunch was redelijk tot goed.

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Hotel was goed. Dinerbuffet was ruim opgezet zelfs met mosselen die heerlijk waren. Ontbijt was ook erg goed verzorgd. De bar was gezellig en er waren goede mogelijkheden om buiten te zitten. Kamers waren goed en schoon. Alleen vloerbedekking had veel vlekken. Behang was wat ouderwets. Personeel was attent. Drinken moest met fiches betaald worden die je weer kon inleveren als je er over had,

Beoordeeld op 7 september 2019

het is het tweede jaar dat wij hierheen komen, afknapper was wel dat door ziekte van twee personeelsleden wij slechts om 16.30 uur op de kamer konden ; in vergelijking met vorig jaar was het onderhoud niet meer zo proper, ontbijt was perfect, avondeten ook goed maar desserts alle dagen hetzelfde, eetzaal was wel mooi vernieuwd, personeel zoals vorige maal heel vriendelijk en gedienstig, gedateerd hotel maar toch een aanrader verhouding prijs/kwaliteit ; wij komen zeker terug

Kamertip: hotel is toegankelijk voor minder-validen
Beoordeeld op 21 augustus 2019

De kamers van dit hotel zijn ontzettend gedateerd , stukwerk valt van de muur ( en dan zijn het nog de superior kamers!) onwijs benauwd en ruikt erg muf.

Bij aankomst bleek ik twee 1 persoons kamers geboekt te hebben (wij waren met 3) ik dacht gewoon dat je boekte per kamer en niet per persoon. Maar we moesten omboeken en kregen geen optie voor welke kamer we kregen, moesten het gewoon doen met de duurste optie.

Wij kregen een kamer naast de lift, en deze hoor je dan ook de hele avond/nacht. Heb geen oog dicht gedaan.

Kort om, zonde van het geld.

Valkenburg echt doen, maar sla dit hotel alsjeblieft over.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 24 juni 2019

Valkenburg is echt een aanrader. Maar niet in dit hotel.

Het hotel is goed gelegen en beschikt over een mooie grote tuin waar het fijn vertoeven is. Er is een grote, met een poort afgesloten parking; die wel een andere bodembedekking zou mogen krijgen.
Je kan in dit hotel lekker eten , weliswaar is een wat cafetaria-achtige omgeving.
Het hotel is verschrikkelijk gedateerd. In de gangen ,liften,kamers , enfin overal, is de tijd blijven stil staan.
Kamers betreed je nog met een klassieke sleutel, er is geen koelkast noch waterkoker met thee/koffie.Er is geen airco.
De kamers, net zoals het ganse hotel zijn wel goed hygienisch onderhouden.

De reden uiteindelijk waarom je dit hotel moet mijden is het het personeel.
Buiten Luciano, een vriendelijke kelner en enkele dames die bij het ontbijt de tafels afruimen is het meeste personeel van de balie tot aan de bediening onvriendelijk tot grof onbeleefd.
Klant is koning, zou je dan zeggen. Niets is minder waar in dit hotel.

Datum van verblijf: juni 2019