“Mooie plek prima eten”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Deze plek is leuk en het eten prima! Vriendelijke bediening en gemoedelijke omgeving. 2 keer op 1 dag gegeten en dat gebeurd niet vaak.

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben bijzonder lekker gegeten en het is ook nog een gezellig terras.Wij kozen voor de paella en dat is een absolute aanrader.Als nagerecht koffie met creme brullee met ijs en slagroom

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier samen met mijn vriendin een hapje gegeten.
Wat een gezellig restaurantje in het centrum van Valkenburg.
We zaten heerlijk naast een vuurtje, de service was geweldig, het eten smaakte heerlijk en de verhouding prijs kwaliteit was prima.
We hebben een heerlijke paella schotel met allerlei soorten vis gegeten en er een lekker wijntje bij gedronken.
We kunnen het iedereen aanbevelen om daar een x heen te gaan.

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mosselen en een kaasplankje toe. Als scheveninger zelden ergens betere mosselen gegeten, behalve als ik ze zelf maak. Flinke porties.

Enorm enthousiast personeel dat echt zn best doet om je avond een succes te maken.

Nadeel was de herrie van een of ander cafe even verderop waar alleen maar schreeuwende dronkelappen zaten en het personeel keihard liep te zingen.

Datum van bezoek: augustus 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker slaatje en broodje bij jullie genuttigd ! Zeker een aanrader ! Bediening was ook ok. Best voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Bombarino bekeken, bekeken ook

In Bombarino geweest? Deel je ervaringen!