“Dagje Valkenburg”

Pub Henry VIII
Geclassificeerd als nr. 3 van 155 Restaurants in Valkenburg
Keukens: Europees
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben geluncht op het terras , beetje gedateerde entourage !

Lief vriendelijke jonge dame serveerde ons.
Cappuccino thee een uitsmijter en brood met kroket .

De uitsmijter was simpel eenvoudig met wit brood drie spiegel ( not done ) en wat rauwkost . Erg jaren 60 .. viel tegen ,de kroket idem

Geen fraaie gezellige uitstraling in zijn geheel .

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor hier terecht gekomen. We werden uiterst vriendelijk ontvangen door het personeel. Het eten was goed, helaas duurde het 1 uur alvorens de gerechten geserveerd werden. Prijzen aan de hoge kant, maar dat is niet verassend in hartje Valkenburg.

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima attente en snelle bediening. Lunch was erg goed en niet te duur. Terras was erg gezellig.echt een aanrader. En al voor 12.00 uur geopend voor eten. Top

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, niet speciaal maar degelijk. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Een echte pub. Prima.

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week op het terras bij de pub gegeten. De bediening is zeer attent en aardig, de menukeuze voldoende. Een leuke geste is de speciaal bieren die worden aangeraden bij de maaltijden. De presentatie is ok en het eten erg smakelijk. Kortom, als we in de buurt zijn komen we zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Pub Henry VIII bekeken, bekeken ook

In Pub Henry VIII geweest? Deel je ervaringen!