“Met een treintje door de grot”

Cauberg Cavern - Gemeentegrot
Toegangskaart voor Cauberg grot
Geclassificeerd als nr. 4 van 20 dingen om te doen in Valkenburg
Attractiegegevens
1 april 2016 beoordeeld

We bezochten de gemeentegrot met behulp van een treintje dat ons ca 45 minuten door de groeve leidde. De grot is eigenlijk geen grot maar een oude groeve. De chauffeur was tevens de gids en wist ons duidelijk te vertellen wat er allemaal in de groeve te zien was, voornamelijk muurschilderingen en sculpturen. Aan het eind werden we doorgeleid naar een mooie lichtshow. Al met al een leuke attractie.

Datum van activiteit: maart 2016
DenM10, Public Relations Manager van Cauberg Cavern - Gemeentegrot, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2016

Bedankt voor de complimenten!

29 maart 2016 beoordeeld

Zeker de moeite waard.Prachtige klank & lichtshow in de grotten.Als je minder goed te been bent , is een tocht met het treintje, de ideale oplossing.Verschillende mogelijkheden van bezoek met gids.

Datum van activiteit: maart 2016

Bedankt voor het delen van uw mooie ervaring!

21 maart 2016 beoordeeld

Met een treintje door de gangen van een mergelgrot. Niet veel bijzonders. Weinig te zien. De gemeente ambtenaar deed wel zij best.

Datum van activiteit: juni 2015
27 februari 2016 beoordeeld

Enthousiaste gids die ons met een treintje Door de gemeente grot heeft geleid. Erg leuk om te doen als je in Valkenburg of omgeving bent

Datum van activiteit: februari 2016

Bedankt voor uw beoordeling!

Bekijk meer beoordelingen
22 februari 2016 beoordeeld

Op het moment dat ik deze beoordeling schrijf, is het misschien nog wat vroeg om het over een kerstmarkt te hebben, maar toch is het een van de eerste dingen die in me opkomt als ik aan de gemeentegrot van Valkenburg denk. Van kindsbeen af, is dit voor mij een begrip in de eindejaarsperiode. Het moet gezegd, ik ben geen fan van de winter omdat ik erg kouwelijk aangelegd ben, maar hierin kan de jaarlijkse Kerstmarkt in de grot dan weer een lichtpuntje zijn. Door de constante temperatuur is het hier namelijk ook in de donkerste en vaak koudste maand van het jaar nog goed rondstruinen tussen de kraampjes zonder gebibber en gekleum. En het heeft ook wel iets, zo ondergronds gaan voor je Kerstaankopen. Jammer dat het met de jaren toch steeds wat minder schijnt te worden, maar toch nog leuk om te doen, zeker als je er nog nooit geweest bent.

Datum van activiteit: december 2015

Reizigers die Cauberg Cavern - Gemeentegrot bekeken, bekeken ook

In Cauberg Cavern - Gemeentegrot geweest? Deel je ervaringen!