Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 101
TripadvisorUS$ 101
Priceline
Hotels.comUS$ 101
eDreamsUS$ 101
TravelocityUS$ 101
Beoordeeld op 23 mei 2021 via mobiele applicatie

Super vriendelijke mensen, zowel aan het onthaal als in de bediening. Zeer goede service ondanks alle geldende Corona maatregelen. Zowel diner als ontbijt konden we meer dan appreciëren.
De kamer was recent vernieuwd, dus top
Hotel is ideale uitvalsbasis om Valkenburg zelf te ontdekken, maar Maastricht is bv. ook vlakbij.
Voor golfliefhebbers zoals ons: heel wat golfbanen in de buurt om je hartje aan op te halen ⛳️️‍♀️️‍♂️
Was een top verblijf

Kamertip: Parkeerplaatsen achter het hotel beschikbaar. Treinstation vlakbij ook.
Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 6 februari 2021

Wij hebben twee heerlijke nachten gehad! Ondanks de coronamaatregelen hebben we een goede service gehad. De mensen van het hotel waren erg vriendelijk. De kamer was lekker schoon en ‘s ochtends kregen we een heerlijk ontbijtje! Op aanraden van de mevrouw achter de balie hebben we een prachtige wandeling gemaakt naar Maastricht toe!
Parkeren ging ook heel makkelijk op het terrein achter het hotel.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 7 januari 2021 via mobiele applicatie

Pluspunten goed Locatie en eigen parking in de kamer hebben ze hier en bad en koelkast. Het bed is goed en groot balkon.
Heel aardig personeel en goed ontbijt ( goed geregeld in deze tijd Corona regels

Datum van verblijf: januari 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Inez Tummers, Eigenaar van Hotel Tummers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2021

Bedankt voor u gewaardeerde reactie !

Beoordeeld op 28 november 2020

het verplaatsen van meubilair in de eetzaal zorgt voor veel lawaai.
dit is tot 2 verdiepingen hoger goed te horen.
zeer storend!
Dit kunnen jullie makkelijk verhelpen.

ook de parkeerplaats achter zorgt voor veel lawaai.

DOE HIER IETS AAN!

Kamertip: elke kamer met oordopjes
Datum van verblijf: oktober 2020
Inez Tummers, Eigenaar van Hotel Tummers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2020

Jammer, dat u de enige gast bent, die hierover klaagt. Wij vragen ons waar u dit lawaai zou moeten horen.

Beoordeeld op 17 november 2020

Wij hadden de luxe kamer geboekt voor 2 weken en hebben zelfs nog aantal dagen bijgeboekt. Heerlijk ontbijt smorgens. Zeer vriendelijke mensen met intresse voor de gast. De chefkok verstaat de kunst van het koken, het eten wordt met liefde bereid. De bediening door Laurens zeer gastvrij en gezellig. Kamer wordt netjes schoongemaakt en is in orde. Kortom een top locatie om graag nog eens terug te komen.

Datum van verblijf: oktober 2020
Inez Tummers, Eigenaar van Hotel Tummers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2020

Bedankt voor jullie positieve feedback. Het was ons zeer aangenaam om jullie iedere dag te kunnen verwennen. Hopelijk tot een volgende keer !!!