Beoordeeld op 17 november 2020

Wij hadden de luxe kamer geboekt voor 2 weken en hebben zelfs nog aantal dagen bijgeboekt. Heerlijk ontbijt smorgens. Zeer vriendelijke mensen met intresse voor de gast. De chefkok verstaat de kunst van het koken, het eten wordt met liefde bereid. De bediening door Laurens zeer gastvrij en gezellig. Kamer wordt netjes schoongemaakt en is in orde. Kortom een top locatie om graag nog eens terug te komen.

Datum van verblijf: oktober 2020
Inez Tummers, Eigenaar van Hotel Tummers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2020

Bedankt voor jullie positieve feedback. Het was ons zeer aangenaam om jullie iedere dag te kunnen verwennen. Hopelijk tot een volgende keer !!!

Beoordeeld op 4 november 2020

Ik kom meerdere keren per jaar in dit hotel. Het hotel ligt mooi centraal in Valkenburg tussen het centrum en het station. Het heeft daarentegen ook goede parkeervoorzieningen voor als je met de auto komt en het personeel ontvangt je altijd vriendelijk.

Zowel diner als ontbijt is erg goed. Ik eet hier altijd met veel genot tegen een goede prijs. Verder vind ik de prijs/kwaliteit verhouding goed en kan je hier prima vertoeven!

Ook leuk om te combineren met een dagje Maastricht.

Kamertip: De kamer met infra rood cabine is heerlijk, maar de andere kamers zijn ook ruim voldoende!
Datum van verblijf: november 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken

Bedankt voor deze leuke reactie. Wij hopen jou nog jarenlang als onze vaste gast te mogen ontvangen !!!

Beoordeeld op 1 november 2020

Zelfs in deze moeilijke tijd met alle Covid19 restricties is het enorm goed vertoeven in Hotel Tummers. Enorm gastvrij, proper en eigenaar/medewerkers geven een huiselijk gevoel. Eten is geweldig, menu’s worden aangepast op wensen, goed uitgebreid ontbijt in buffetvorm.

Kamertip: De wellness suites/appartementen zijn in gebouw direct achter hotel. Geen lift in dat gebouw, maar wel een heerlijk rustige locatie.
Datum van verblijf: oktober 2020
Inez Tummers, Eigenaar van Hotel Tummers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2020

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Hopelijk mogen wij u in de toekomst wederom verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 1 november 2020

Heerlijk genoten, alles goed geregeld covid-19, zeer vriendelijk personeel wat de regels prima ondersteund en je toch het gevoel geeft dat je ook echt weg bent.
heerlijk romantisch arrangement gehad, goed ontbijt, super diner en een vrolijke ober die je kan laten lachen, eigenaars die persoonlijk een praatje maken en je tips en tops geven. kortom een leuke plaats om veilig te vertoeven in deze corona tijd.

Datum van verblijf: oktober 2020

Wat ontzettend leuk om te horen dat jullie zo hebben genoten! Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 1 november 2020

Bij hotel tummers houden ze zich perfect aan de Corona maatregelen en hierdoor is het verantwoord om er toch lekker op uit te gaan!! Perfecte ligging, heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel!!aanrader!

Datum van verblijf: november 2020

Wat waren jullie gezellige gasten! Ook wij hebben van jullie genoten. Tot weerziens!