Beoordeeld op 1 november 2020

Heerlijk genoten, alles goed geregeld covid-19, zeer vriendelijk personeel wat de regels prima ondersteund en je toch het gevoel geeft dat je ook echt weg bent.
heerlijk romantisch arrangement gehad, goed ontbijt, super diner en een vrolijke ober die je kan laten lachen, eigenaars die persoonlijk een praatje maken en je tips en tops geven. kortom een leuke plaats om veilig te vertoeven in deze corona tijd.

Datum van verblijf: oktober 2020
Inez Tummers, Eigenaar van Hotel Tummers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2020

Wat ontzettend leuk om te horen dat jullie zo hebben genoten! Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 1 november 2020

Bij hotel tummers houden ze zich perfect aan de Corona maatregelen en hierdoor is het verantwoord om er toch lekker op uit te gaan!! Perfecte ligging, heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel!!aanrader!

Datum van verblijf: november 2020

Wat waren jullie gezellige gasten! Ook wij hebben van jullie genoten. Tot weerziens!

Beoordeeld op 25 oktober 2020

Zeer gastvrij ontvangen goed eten en een top ontbijt.
Fijne schone kamer redelijk stil.en loop afstand centrum.vlak bij maastricht veel te doen in de omgeving,wandelen grotten.
Wij komen zeker terug.
Ga zo door mvg kamer 3

Beoordeeld op 16 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wat een bizar slechte service! Totaal niet gast gericht, op het onbehoorlijke af. Zelden zo horkerig gedrag meegemaakt waarbij er totaal niet aan de gast wordt gedacht. Gasten worden weggestuurd en niet eens fatsoenlijk te woord gestaan. Absoluut wegblijven hier!

Datum van verblijf: oktober 2020
Inez Tummers, Eigenaar van Hotel Tummers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2020

Begrijp, dat u als niet hotelgast gefrustreerd raakt, dat u niet van het toilet gebruik mocht maken in deze corona tijd. Helaas zijn dit de regels.

Beoordeeld op 6 oktober 2020

We hebben het vier dagen ontzettend naar onze zin gehad. Prachtig hotel, dito inrichting, geweldige sfeer en de keuken spande de kroon. Lang geleden dat we zo lekker gegeten hebben en zo vriendelijk werden behandeld door de bediening en de rest van het personeel. Wij komen zeker terug. Toon en Yvonne Waalder.

Datum van verblijf: oktober 2020
Inez Tummers, Eigenaar van Hotel Tummers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2020

Hartelijk dank voor u positieve beoordeling. Wij kijken er naar uit u wederom in ons hotel te mogen verwelkomen.
Groet, Inez en Crew