Gratis annuleren tot 13-03-21
eDreamsUS$ 94
TravelocityUS$ 93
Orbitz.comUS$ 93
Beoordeeld op 25 oktober 2020

Zeer gastvrij ontvangen goed eten en een top ontbijt.
Fijne schone kamer redelijk stil.en loop afstand centrum.vlak bij maastricht veel te doen in de omgeving,wandelen grotten.
Wij komen zeker terug.
Ga zo door mvg kamer 3

Beoordeeld op 16 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wat een bizar slechte service! Totaal niet gast gericht, op het onbehoorlijke af. Zelden zo horkerig gedrag meegemaakt waarbij er totaal niet aan de gast wordt gedacht. Gasten worden weggestuurd en niet eens fatsoenlijk te woord gestaan. Absoluut wegblijven hier!

Datum van verblijf: oktober 2020
Inez Tummers, Eigenaar van Hotel Tummers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2020

Begrijp, dat u als niet hotelgast gefrustreerd raakt, dat u niet van het toilet gebruik mocht maken in deze corona tijd. Helaas zijn dit de regels.

Beoordeeld op 6 oktober 2020

We hebben het vier dagen ontzettend naar onze zin gehad. Prachtig hotel, dito inrichting, geweldige sfeer en de keuken spande de kroon. Lang geleden dat we zo lekker gegeten hebben en zo vriendelijk werden behandeld door de bediening en de rest van het personeel. Wij komen zeker terug. Toon en Yvonne Waalder.

Datum van verblijf: oktober 2020
Inez Tummers, Eigenaar van Hotel Tummers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2020

Hartelijk dank voor u positieve beoordeling. Wij kijken er naar uit u wederom in ons hotel te mogen verwelkomen.
Groet, Inez en Crew

Beoordeeld op 28 september 2020

Voor het eerst zins jaren een hele week in hetzelfde hotel verbleven. In een hotel als Tummers is dat heel goed te doen. Niet alleen de (luxe) kamer was prima in orde met een ruime badkamer en eigen balkon, er is ook een uitstekend restaurant en een gezellige bar aanwezig. Het is hier met recht thuiskomen, het personeel is vriendelijk en neemt de tijd voor je.
De ligging is tegenover het station (waar je nauwelijks iets van hoort) en op een kleine 10 minuten lopen van het toch altijd drukke centrum.
Er is een ruime parkeerplaats achter het hotel (de motor mocht in de garage, vraag er even naar).
Dat het voor de rest de hele week schitterend weer was ligt misschien niet aan het hotel maar dan toch op zijn minst aan Valkenburg zelf ;-) Ik heb een top week gehad.

Datum van verblijf: september 2020

Bedankt voor je leuke reactie. Veel groetjes Inez en Crew

Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Van alle gemakken voorzien!

Keukenblok, koelkast, eettafel, bad, massagedouche, sauna, 2 tv's etc. Etc
super compleet en schoon!

Badjassen, slippers en douche artikelen aanwezig.

Goed ontbijt en uitzicht op het prachtige station!

Heerlijk rustig en met eigen parkeergarage.

Binnen een kilometer loopafstand van de gemeente grotten, de kasteelruïne en het stads centrum!

Datum van verblijf: september 2020

Bedankt voor jullie positieve beoordeling. We hopen jullie in de toekomst wederom van harte te mogen begroeten.
Met bourgondische groet Inez en Crew