Travelocity
Gratis annuleren tot 13-03-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams
Orbitz.com
Beoordeeld op 6 oktober 2020

We hebben het vier dagen ontzettend naar onze zin gehad. Prachtig hotel, dito inrichting, geweldige sfeer en de keuken spande de kroon. Lang geleden dat we zo lekker gegeten hebben en zo vriendelijk werden behandeld door de bediening en de rest van het personeel. Wij komen zeker terug. Toon en Yvonne Waalder.

Datum van verblijf: oktober 2020
Inez Tummers, Eigenaar van Hotel Tummers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2020

Hartelijk dank voor u positieve beoordeling. Wij kijken er naar uit u wederom in ons hotel te mogen verwelkomen.
Groet, Inez en Crew

Beoordeeld op 28 september 2020

Voor het eerst zins jaren een hele week in hetzelfde hotel verbleven. In een hotel als Tummers is dat heel goed te doen. Niet alleen de (luxe) kamer was prima in orde met een ruime badkamer en eigen balkon, er is ook een uitstekend restaurant en een gezellige bar aanwezig. Het is hier met recht thuiskomen, het personeel is vriendelijk en neemt de tijd voor je.
De ligging is tegenover het station (waar je nauwelijks iets van hoort) en op een kleine 10 minuten lopen van het toch altijd drukke centrum.
Er is een ruime parkeerplaats achter het hotel (de motor mocht in de garage, vraag er even naar).
Dat het voor de rest de hele week schitterend weer was ligt misschien niet aan het hotel maar dan toch op zijn minst aan Valkenburg zelf ;-) Ik heb een top week gehad.

Datum van verblijf: september 2020

Bedankt voor je leuke reactie. Veel groetjes Inez en Crew

Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Van alle gemakken voorzien!

Keukenblok, koelkast, eettafel, bad, massagedouche, sauna, 2 tv's etc. Etc
super compleet en schoon!

Badjassen, slippers en douche artikelen aanwezig.

Goed ontbijt en uitzicht op het prachtige station!

Heerlijk rustig en met eigen parkeergarage.

Binnen een kilometer loopafstand van de gemeente grotten, de kasteelruïne en het stads centrum!

Datum van verblijf: september 2020

Bedankt voor jullie positieve beoordeling. We hopen jullie in de toekomst wederom van harte te mogen begroeten.
Met bourgondische groet Inez en Crew

Beoordeeld op 25 september 2020

Top hotel, golfarrangement voor zes personen, alles is super geweest, goed georganiseerd met mooie golfbanen, we hebben geweldig gegeten.
Super bediening en mooie kamers, dus; zeer tevreden!
Antoinette B.

Datum van verblijf: september 2020

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Jullie waren een uitermate gezellige club en hebben veel lol gehad. Hoop jullie komend jaar weer te mogen begroeten, dan kunnen jullie al die andere golfbanen spelen.
Met sportieve golfgroet Inez en Crew

Beoordeeld op 20 september 2020

Weekend weg met het gezin, we hadden een hele fijne familiekamer. Ruim voor ons vieren, goede bedden en schoon, het ontbijt was heerlijk.
We komen BESLIST terug.
Bedankt voor de gastvrijheid.
Eduard en Linda

Kamertip: Familiekamer was groot, schoon en gezellig ingericht
Datum van verblijf: september 2020

Bedankt voor jullie reactie. Wat een hecht gezin zijn jullie en wat kunnen jullie genieten van alles.
Veel liefs Inez en Crew