Hotel Tummers
Hotel Palanka(Valkenburg)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 93 per nacht.

Hotel Thermae 2OOO(Valkenburg)
Official Hotel
  • Zwembad
Hotel Dupuis(Valkenburg)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 73 per nacht.

Hotel Walram(Valkenburg)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Atlanta(Valkenburg)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 136 per nacht.

Hotel Scheepers(Valkenburg)
  • Bar/lounge
Travelocity
  • Gratis parkeren
19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Welness suite geboekt voor 1 nacht.
Bij aankomst was het onthaal niet hartelijk te noemen.
De suite bevond zich in een bijgebouw. Mooie ruime kamer. De vermelde sauna was niet aanwezig, wel een infrarood cabine. Er waren geen oliën aanwezig zodat je geen aromatherapie kon doen. Jammer. Badjassen waren aanwezig maar de beloofde slippers niet. Jammer. Het was er erg rustig om te slapen. We hadden een extra groot bed, zalig. De hoofdkussens waren veel te zacht en gaven totaal geen steun. Het ontbijt is niet enorm uitgebreid maar wel erg lekker en goed. De balie, de ontbijtruimte en het restaurant ogen allemaal erg gezellig. Het is hier zeker niet slecht vertoeven, maar ik heb al in betere 4* hotels verblijven voor minder geld en met betere accommodatie.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
18 december 2016 beoordeeld

als je een kamer boekt met sauna dan verwacht je een sauna op de kamer maar geen infraroodcabine. wanneer er staat dat er pantoffels op de kamer gaan staan dan verwacht je die ook. voor een 4 sterren hotel verwacht je ook dat er zakdoekjes op de kamer zijn.
onze kamer was heel ruim en hadden geen last van lawaai. we hadden een mooie douche op de kamer maar tussen de badkamer en de slaapruimte zouden ze wel een deur mogen voorzien. het toilet staat ook in de badkamer en zonder tussendeur is dit wel een beetje raar.
het ontbijt was ruim en lekker. er was ook mogelijkheid om vers fruitsap te persen.
kortom een leuke plaats maar wel een paar werkpuntjes om het een echt 4 sterren hotel van te maken

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
18 december 2016 beoordeeld

We moesten uitwijken naar dit hotel omdat ons favoriete hotel Scheepers was overboekt. De kamers waren best comfortabel. Helaas was het hotel op dat moment in verbouwing dus het was allemaal een beetje rommelig. Het ontbijt was voldoende. Pluspunt van het hotel is dat het vlakbij het station is waardoor je binnen een kwartier in maastricht bent.

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
14 december 2016 beoordeeld

Gezellig hotel we hebben daar leuke dagen gehad. Het ontbijt was prima en ook het diner was erg lekker. Bedden waren ook prima. Het waren echt een paar heerlijke dagen in Valkenburg en Maastricht. Het station ligt tegenover het hotel.

Kamertip: Wij hadden de kamer aan de voorkant. Het was er rustig.
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
9 december 2016 beoordeeld

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
We hadden eerst een kamer bij de trap en ingang van de rechter vleugel. Dit was erg gehorig en op ons verzoek kregen we gelijk een andere, rustiger gelegen kamer.
Ontbijt was ruim voldoende.

Maar toch een aantal minpuntjes:
Helaas een erg gedateerd hotel waar het hard nodig is op korte termijn te renoveren, incl. de kamers. Kamer leek fris te zijn, maar bij nader bekijk zag je stof in de gordijnen, spinnenwebben langs de kast(-naden), etc.
En verder: te kleine badkamer (bad eruit halen en douche voor in de plaats zou wenselijk zijn), geen thee- en koffiefaciliteiten, klemmende balkondeuren, enz. enz.
Het ontbijt was ruim voldoende, maar het duurde te lang voordat werd bijgevuld; en ook jammer dat té laat tafels werden afgeruimd, zodat nieuwe gasten geen schoon ontbijtplek hadden. Ook ons overkwam dat en zijn toen maar in de diner-ruimte gaan zitten met ons ontbijtbordje en kopje koffie en glaasje jus-d'orange.
Koelkastje deed het niet, TV-afstandbediening deed het heel slecht.
En ook was het heel irritant, dat het Wifi-contact telkens haperde.
Kortom: toch wel heel wat te verbeteren in dit hotel. Gelukkig waren we er maar 2 nachten, langer verblijf had ons wrs. tegengestaan.....

Kamertip: geen kamer "accepteren" bij de trap- of halruimte; deze zijn erg gehorig
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner