We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Kerstmarkt” 4 van 5 bollen
Beoordeling van Hotel Tummers

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Hotel Tummers
Beoordeeld als nr. 4 van 47 hotels in Valkenburg
2 beoordelingen
“Kerstmarkt”
4 van 5 bollen 4 weken geleden beoordeeld

Wat een leuke ervaring. Het Tummers hotel is een familiebedrijf met een bijzonder verhaal. De eigenares en haar zoon zorgen echt voor een persoonlijke touch! Ook kan je je hier heerlijk laten masseren, er wordt aandachtig naar jouw lichaam geluisterd. Wat een geweldige lieve mensen, top service en een goede sfeer!

Prijs/kwaliteit
Schrijf een beoordeling

125 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (23)
Datum | Waardering
53 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
4 van 5 bollen 4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Welness suite geboekt voor 1 nacht.
Bij aankomst was het onthaal niet hartelijk te noemen.
De suite bevond zich in een bijgebouw. Mooie ruime kamer. De vermelde sauna was niet aanwezig, wel een infrarood cabine. Er waren geen oliën aanwezig zodat je geen aromatherapie kon doen. Jammer. Badjassen waren aanwezig maar de beloofde slippers niet. Jammer. Het was er erg rustig om te slapen. We hadden een extra groot bed, zalig. De hoofdkussens waren veel te zacht en gaven totaal geen steun. Het ontbijt is niet enorm uitgebreid maar wel erg lekker en goed. De balie, de ontbijtruimte en het restaurant ogen allemaal erg gezellig. Het is hier zeker niet slecht vertoeven, maar ik heb al in betere 4* hotels verblijven voor minder geld en met betere accommodatie.

Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
90 beoordelingen
14 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 19 nuttige stemmen
4 van 5 bollen 4 weken geleden beoordeeld

als je een kamer boekt met sauna dan verwacht je een sauna op de kamer maar geen infraroodcabine. wanneer er staat dat er pantoffels op de kamer gaan staan dan verwacht je die ook. voor een 4 sterren hotel verwacht je ook dat er zakdoekjes op de kamer zijn.
onze kamer was heel ruim en hadden geen last van lawaai. we hadden een mooie douche op de kamer maar tussen de badkamer en de slaapruimte zouden ze wel een deur mogen voorzien. het toilet staat ook in de badkamer en zonder tussendeur is dit wel een beetje raar.
het ontbijt was ruim en lekker. er was ook mogelijkheid om vers fruitsap te persen.
kortom een leuke plaats maar wel een paar werkpuntjes om het een echt 4 sterren hotel van te maken

Prijs/kwaliteit
      Hygiëne
Alkmaar, Nederland
197 beoordelingen
48 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 45 nuttige stemmen
3 van 5 bollen 4 weken geleden beoordeeld

We moesten uitwijken naar dit hotel omdat ons favoriete hotel Scheepers was overboekt. De kamers waren best comfortabel. Helaas was het hotel op dat moment in verbouwing dus het was allemaal een beetje rommelig. Het ontbijt was voldoende. Pluspunt van het hotel is dat het vlakbij het station is waardoor je binnen een kwartier in maastricht bent.

• Verbleef September, 2016, bezocht voor zaken
      Hygiëne
Apeldoorn, Nederland
17 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 bollen 5 weken geleden beoordeeld

Gezellig hotel we hebben daar leuke dagen gehad. Het ontbijt was prima en ook het diner was erg lekker. Bedden waren ook prima. Het waren echt een paar heerlijke dagen in Valkenburg en Maastricht. Het station ligt tegenover het hotel.

Kamertip: Wij hadden de kamer aan de voorkant. Het was er rustig.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef April, 2016, bezocht met een partner
      Locatie
Middelharnis, Nederland
110 beoordelingen
46 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 27 nuttige stemmen
2 van 5 bollen Beoordeeld op 9 december 2016

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
We hadden eerst een kamer bij de trap en ingang van de rechter vleugel. Dit was erg gehorig en op ons verzoek kregen we gelijk een andere, rustiger gelegen kamer.
Ontbijt was ruim voldoende.

Maar toch een aantal minpuntjes:
Helaas een erg gedateerd hotel waar het hard nodig is op korte termijn te renoveren, incl. de kamers. Kamer leek fris te zijn, maar bij nader bekijk zag je stof in de gordijnen, spinnenwebben langs de kast(-naden), etc.
En verder: te kleine badkamer (bad eruit halen en douche voor in de plaats zou wenselijk zijn), geen thee- en koffiefaciliteiten, klemmende balkondeuren, enz. enz.
Het ontbijt was ruim voldoende, maar het duurde te lang voordat werd bijgevuld; en ook jammer dat té laat tafels werden afgeruimd, zodat nieuwe gasten geen schoon ontbijtplek hadden. Ook ons overkwam dat en zijn toen maar in de diner-ruimte gaan zitten met ons ontbijtbordje en kopje koffie en glaasje jus-d'orange.
Koelkastje deed het niet, TV-afstandbediening deed het heel slecht.
En ook was het heel irritant, dat het Wifi-contact telkens haperde.
Kortom: toch wel heel wat te verbeteren in dit hotel. Gelukkig waren we er maar 2 nachten, langer verblijf had ons wrs. tegengestaan.....

Kamertip: geen kamer "accepteren" bij de trap- of halruimte; deze zijn erg gehorig
Bekijk meer kamertips
      Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 bollen
2 beoordelingen
3 van 5 bollen Beoordeeld op 14 november 2016 via mobiele applicatie

Het ontbijt was zonder meer heerlijk. Niks op aan te merk. De kamer was echter een ander verhaal. Verouderd (kan ik nog mee leven) en heel luidruchtig. Op ieder ogenblik van de nacht lawaai in de traphal. Bedden waren (voor ons) te zacht. Groot contrast met de mooie en moderne lobby en restaurant.

Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Valkenburg bekeken
op 0.7 km afstand
Hotel Dieteren
nr. 1 van 47 in Valkenburg
4.5 van 5 bollen 204 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Tummers geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Tummers

Gelegenheid: Hotel Tummers
Adres: Stationsstraat 21, 6301 EZ Valkenburg, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Valkenburg
Voorzieningen:
Bar/lounge Casino en gokken Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 4 van 47 hotels in Valkenburg
Prijsklasse (per nacht): € 80 - € 135
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Tummers 4*
Aantal kamers: 34
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Tummers met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?