Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 199
Hotels.comUS$ 199
PricelineUS$ 113
TravelocityUS$ 199
Orbitz.comUS$ 199
eDreamsUS$ 108
Beoordeeld op 27 mei 2022 via mobiele applicatie

De kamer viel bijna van ellende uit elkaar (zie foto’s). Oké, het ontbijt en de service was goed, maar het lijkt alsof ze hier voor kwantiteit gaan en niet voor kwaliteit. Ze hadden wel twee terrassen maar ook die waren heel slecht onderhouden. Dit is echt geen aanrader al zeg ik het zelf.

Kamertip: Vermijd dit hotel
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 30 april 2022

Ligging is prima, kamer is klein, verschrikkelijk luchtje gespoten op de kamer om het fris te laten ruiken. Gedateerd, klein, badkamertje schoon maar zeer gedateerd, geef iets meer uit voor een beter hotel……

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 3 april 2022

Super goed, heel vriendelijk personeel, diner was goed en het ontbijt was heel uitgebreid. De ligging van het hotel is perfect, 2 minuten lopen en je zit tussen de restaurantjes en bijna alle bezienswaardigheden zijn ook op loop afstand.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 27 maart 2022 via mobiele applicatie

We hadden de grootste kamer nr 20
Aan de straatkant, bedden waren goed en ontbijt was goed
2 nachten geweest lekker dichtbij het centrum parkeren naast en tegenover het hotel bij vertrek nog 2 vlaaien gehaald iets verderop
In de avond deur open met een druppel

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 28 november 2021

Schone kamers en vriendelijk personeel. Wat veel mensen echter niet weten is dat je hier echt overheerlijk kunt eten! De gerechten zijn divers, bijzonder, goede portiegroottes en gewoon heel lekker. Wij komen weer!

Datum van verblijf: november 2021