Gratis annuleren tot 27-05-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 201
TravelocityUS$ 201
eDreamsUS$ 109
Beoordeeld op 23 augustus 2021

Het hotel is gedateerd en de kamer was vrij klein. Hierdoor was het ook benauwd in de kamer, de raam kon wel open. Er stond gelukkig een ventilator op de kamer. De kamers zagen er verder netjes uit. Voor het ontbijt konden we netjes aangeven wat we wilden eten qua broodjes, maar als je bij het ontbijt wat extra wilde, was dit geen probleem. Ook het diner wat bij ons arrangement zat was prima in orde.

De grote meerwaarde van het hotel is dat je voor een leuke prijs op een zeer goed locatie zit.

Beoordeeld op 19 augustus 2021 via mobiele applicatie

Hierbij een volledige review van onze ervaringen tijdens het verblijf in hotel Atlanta. Allereerst kregen wij het gevoel van een Bates motel. Bij aankomst werden wij geholpen bij de balie en stonden we niet op de lijst. Het parkeren van onze auto was niet zoals verwacht. Er zijn ongeveer 7 parkeerplekken achter elkaar. De autosleutel moet worden ingeleverd, zodat de auto verplaatst kan worden als andere gasten weg willen. Dit kost 7,50 euro per dag. Een andere optie is om de auto in een garage te parkeren a 18 euro per dag.
Wij kregen een kamer toegewezen waarvan de deur niet dicht ging. Bij navraag waren ze verbaasd en gaf de medewerker aan dat dit voor het eerst was. Ook was dit volgens mij de kleinste kamer (niet genius lvl 2 waardig), maar gelukkig kregen wij een upgrade (kamer met bad).

Op de kamer was maar 1 ventilatie raam. Prettig als dat open kan als je net gedoucht hebt of gewoon tijdens het slapen. Helaas stond het raam in directe verbinding met 2 balkons van andere kamers. Smorgens en savonds was dat de rookplek voor andere gasten, waardoor we het raam maar hebben dichtgelaten. Ook het sluiten van het raam ging moeizaam. Het snachts openlaten was geen optie, omdat het geen veilig gevoel geeft als er zomaar iemand snachts je kamer in kan komen.

De kamer vonden wij vies. Enerzijds omdat het een jaren 80 kamer is en er weinig tot geen onderhoud zichtbaar was. Anderzijds vanwege zwarte lange haren op het bed en kussens. Toen mijn vrouw haar pantoffel onder het bed vandaan haalde, hingen daar ook meerdere zwarte haren aan. Wij vinden dit vies. Ook in de badkamer was een afgebroken kraandop met de kalk en schimmel erin. Het bad heeft mijn vrouw zelf schoongemaakt alvorens zij daar gebruik van heeft gemaakt. Ook een oud en klef douchegordijn vinden wij vies.

Op de kamer was geen koffie/thee of een koelkast. Beneden was het mogelijk om koffie en thee te halen, maar 2 verdiepingen omlaag lopen in je onderbroek is niet echt prettig. Daarbij stonden de koffie en thee producten op een grote tafel waarbij wij het idee hadden dat het werkvolk van de verbouwing zo zouden aanschuiven.

De kamers zijn gehorig. Zo gehorig dat we in de ochtend vroeg mensen hebben moeten aanspreken. Dit hebben wij in de tientallen hotels de afgelopen 10 jaar nog nooit meegemaakt.

Ook het ontbijt was in onze beleving ondermaats. De eerste dag hebben wij aangegeven wat we wilde eten (vanwege corona een lijst invullen). De croissants en broodjes waren oud. Ei was op, geen bacon oid. De tweede dag een andere keuze opgegeven, maar toch kregen wij op miraculeuze wijze hetzelfde als de eerste dag. We hebben het toch niet opgegeten de tweede dag en zijn na het uitchecken ergens anders gaan ontbijten.

Al met al een teleurstellende ervaring. Wij zijn echt instaat om te relativeren als het om een mindere en goedkope accomodatie gaat. Atlanta positioneert zich als een 4 sterren hotel en daar hebben wij in Nederland andere verwachtingen bij.

Wij wensen Atlanta het beste toe. Het is niet de bedoeling om middels deze review het hotel te schaden. We hopen dat onze ervaringen als feedback dienen om in de toekomst andere gasten beter van dienst te zijn. Het is een geweldige plek en omgeving.

Beoordeeld op 19 augustus 2021

3 heerlijke dagen gehad. Zeer vriendelijk personeel en schone kamers. Heerlijk ontbijt! Elke dag opgemaakte bedden en schone handdoeken. En ja, zoals ook op hun site staat aangegeven zijn de kamers ietwat gedateerd, maar dat geeft het net de charme. Goede bedden en extra kussens liggen al standaard op de kamer mocht je ze nodig hebben. Ook ideale locatie! En veel respect voor alle werknemers, dat ze ondanks de nasleep van de overstroming er altijd met een glimlach staan. Lieve dames en heren van Atlanta, heel erg bedankt en heel veel sterkte voor de komende tijd. Liefs ons en we komen zeker nog weer terug

Beoordeeld op 27 juni 2021

Heel schoon, lief personeel, goed ontbijt. Daarbij een uitstekende ligging 350 meter van het centrum.

Zeer tevreden. We komen zeker nog een keer terug.

Tot de volgende keer.

Mvg

Mitchel en Sandra Hindriks

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 8 juni 2021

Het hotel is schoon met super vriendelijk personeel. Ik kreeg een upgrade naar een ruimere kamer wat ik erg gewaardeerd heb. Ivm met de corona breng je meer tijd op de kamer door naar normaal.
Ik kom zeker nog een keer terug om lekker te wandelen in de omgeving.

Datum van verblijf: mei 2021