Gratis annuleren tot 27-05-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 201
TravelocityUS$ 201
eDreamsUS$ 109
Beoordeeld op 24 november 2020 via mobiele applicatie

Gezellig familiehotel, zeer vriendelijke mensen die alles voor hun gasten doen om het ze naar de zin te maken. Kok Marcel maakte er voor ons echt een feestje van! Heerlijk gegeten. Op loopafstand van veel attracties en het centrum. Schone kamers en redelijk goede bedden. Alleen de badkamer was een beetje out dated. Verder was alles aanwezig wat we nodig hadden. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 30 september 2020 via mobiele applicatie

Schone kamers, prima bed. Locatie perfect! Op nog geen 100 meter van het centrum, en aan de achterkant loop je zo het bos in. Kamers aan de voorkant zitten langs de weg, dit is in de ochtend een beetje storend.

Beoordeeld op 19 september 2020 via mobiele applicatie

Wij waren er afgelopen week wat een verrassing. Zo netjes en goed verzorgd het Diner is een klasse apart je mag smorgens kiezen het is een echte verrassing en super goed hulde aan de kok en al het personeel

Beoordeeld op 9 september 2020

Fijn hotel! Niks op aan te merken, in het centrum en alles op loopafstand.
Netjes en schoon. Goed eten en vriendelijk personeel.
Wij komen zeker terug...
De kabelbaan ligt vlak naast het hotel.. gezellige terrasjes op loopafstand

Beoordeeld op 16 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dicht op het centrum gelegen hotel. Kleine parkeerplaats naast het hotel met een parkeergarage aan de overkant. Vriendelijk personeel en het ontbijt was voldoende. Kamers aan de weg kunnen luidruchtig zijn.

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde alleen