Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 201
Expedia.comUS$ 201
eDreamsUS$ 114
TravelocityUS$ 201
CheapTicketsUS$ 201
Orbitz.comUS$ 201
Beoordeeld op 19 september 2020 via mobiele applicatie

Wij waren er afgelopen week wat een verrassing. Zo netjes en goed verzorgd het Diner is een klasse apart je mag smorgens kiezen het is een echte verrassing en super goed hulde aan de kok en al het personeel

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 9 september 2020

Fijn hotel! Niks op aan te merken, in het centrum en alles op loopafstand.
Netjes en schoon. Goed eten en vriendelijk personeel.
Wij komen zeker terug...
De kabelbaan ligt vlak naast het hotel.. gezellige terrasjes op loopafstand

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 16 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dicht op het centrum gelegen hotel. Kleine parkeerplaats naast het hotel met een parkeergarage aan de overkant. Vriendelijk personeel en het ontbijt was voldoende. Kamers aan de weg kunnen luidruchtig zijn.

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 juli 2020

Prachtige locatie in hartje Valkenburg. Bij ontvangst zeer vriendelijke personeel met duidelijk tekst en uitleg.
Personeel geeft thuiskomst gevoel en merk al gauw genoeg dat dit hotel wordt begeleid door een warm 3e generatie met een buitengewoon aardig personeel. Vooral de kok die graag een praatje maakt over zijn recept is een buitengewoon belangrijke onderdeel voor de hotelgasten.
Zeer centraal gelegen.
Aanrader voor iedereen.

Groetjes
Diane en Reggy
Dordrecht

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 20 juli 2020 via mobiele applicatie

We hebben geboekt met hotelbon. Daar zijn we normaal gesproken heel tevreden over. Vergeleken daarmee viel dit hotel wat tegen. De kamer was klein en in de badkamer was nauwelijks ruimte om je om te kleden. Ook was het erg gehorig.
Het ontbijt was, ondanks de aanpassingen die gedaan moesten worden, goed geregeld en was lekker.
Voor het diner konden we alleen voor het hoofdgerecht een keuze maken uit vis of vlees. Voor- en nagerecht stond vast per dag.
Het hotel ligt op een mooie plek vlakbij het centrum.

Datum van verblijf: juli 2020