BESPAAR US$ 88
Gratis annuleren tot 19-03-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 20-03-21
Gratis annuleren tot 20-03-21
eDreamsUS$ 120
TravelocityUS$ 208
Orbitz.comUS$ 208
Beoordeeld op 25 juli 2020

Prachtige locatie in hartje Valkenburg. Bij ontvangst zeer vriendelijke personeel met duidelijk tekst en uitleg.
Personeel geeft thuiskomst gevoel en merk al gauw genoeg dat dit hotel wordt begeleid door een warm 3e generatie met een buitengewoon aardig personeel. Vooral de kok die graag een praatje maakt over zijn recept is een buitengewoon belangrijke onderdeel voor de hotelgasten.
Zeer centraal gelegen.
Aanrader voor iedereen.

Groetjes
Diane en Reggy
Dordrecht

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 20 juli 2020 via mobiele applicatie

We hebben geboekt met hotelbon. Daar zijn we normaal gesproken heel tevreden over. Vergeleken daarmee viel dit hotel wat tegen. De kamer was klein en in de badkamer was nauwelijks ruimte om je om te kleden. Ook was het erg gehorig.
Het ontbijt was, ondanks de aanpassingen die gedaan moesten worden, goed geregeld en was lekker.
Voor het diner konden we alleen voor het hoofdgerecht een keuze maken uit vis of vlees. Voor- en nagerecht stond vast per dag.
Het hotel ligt op een mooie plek vlakbij het centrum.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 19 april 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst in Valkenburg, helemaal leeg door corona maatregelen. De gastvrouw heeft er alles aan gedaan om het toch leuk te maken. Een gezellig arrangement op de kamer met wat biertjes, fris en een ontbijtje. Lekker gerelaxed , laat uitchecken geen probleem. We komen nog een keer terug in dit hotel, alle complimenten voor de gastvrouw. Succes, hopelijk komen jullie goed door de corona periode heen. Tot ziens

Datum van verblijf: april 2020
Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Leuk hotel in het centrum van Valkenburg net naast de kabelbaan die je boven op de berg van de rodelbaan zet.
Het eten is goed compliment aan de kok die doet zijn uiterste best om het top te maken. Het personeel is zeer vriendelijk

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 30 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn twee nachten in dit hotel verbleven, hebben het erg naar ons zin gehad! Op de eerste avond een vier gangen diner in het hotel zelf, erg lekker!! Ontbijt is ook prima. Verder was zowel de kamer als badkamer schoon. Het hotel bevindt zich midden in het centrum, alle bezienswaardigheden op loopafstand. Vriendelijk personeel, gastvrij!

Datum van verblijf: januari 2020