Priceline
Hotels.comUS$ 112
TravelocityUS$ 112
Trip.comUS$ 133
Beoordeeld op 17 juli 2021

Wij hebben deze overnachting geannuleerd ivm met wateroverlast (code rood!) in Valkenburg en hopelijk krijgen we een voucher als tegemoetkoming en kunnen wij alsnog genieten van hun gastvrijheid. Hebben jammer genoeg nog niets gehoord

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 10 mei 2021

Prima ruime kamer, maar de minibar maakte nogal wat lawaai. Schoonmaken kon beter, maar mogelijk was de kamer lang niet gebruikt.
Het ontbijt en het diner was bovengemiddeld goed. Mooie plek in centrum Valkenburg

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 26 april 2021

Wij verbleven 2 nachten in het hotel. Daar er wegens Covid maatregelen in Valkenburg zelf niet veel te beleven viel, was dit een prima uitvalsbasis om naar omliggende plaatsen zoals Maastricht en Vaals te gaan. We hadden de suite, maar die viel erg tegen. Is niet meer van deze tijd. Was gelukkig netjes en schoon. Personeel was vriendelijk maar ik was toch enigszins teleurgesteld omdat er op mijn verjaardag niet eens een felicitatie van af kon. Zelfs geen extraatje bij het diner, dat trouwens tegenviel. Een gemiste kans vind ik zelf. Voordeel was wel dat er eten van buiten besteld en op de kamer genutigd mocht worden. Het ontbijt was overigens prima.

Beoordeeld op 22 april 2021 via mobiele applicatie

De ligging is gewoon top met voldoende parkeerplaatsen van het hotel zelf maar ook in de directe omgeving. Wij hadden een kamer op de 3e verdieping waar de ramen de gehele dag open hebben gestaan, lekker frisse lucht. Kamer prima ingericht met extra tafeltje om aan te eten.
Ontbijt gewoon compleet en alles lekker vers ook de koffie was zoals die moet zijn, diner was grandioos lekker. Bedden : hebben heerlijk geslapen. Personeel is erg vriendelijk en daarom 10 punten voor dit hotel .
Wij hebben hier een goede herinnering aan en zullen zeker nog een keer terugkomen.

Beoordeeld op 5 april 2021 via mobiele applicatie

Erg fijne kamers, lekker schoon, fris en modern. Ruim opgezet en nu tijdens de corona tijd een fijn tafel met stoelen om aan te dineren. Het 3-gangen menu was lekker en goed georganiseerd. Locatie ook prima, dichtbij het centrum en parkeer mogelijkheden. Ook vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: april 2021
Tom Pijls, Eigenaar van Hampshire Hotel – Voncken Valkenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2021

Hartelijk dank voor uw positieve recensie!

Graag tot een volgende keer