Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels.com
eDreams
StayForLong
Trip.com
getaroom.com
Expedia.com
alle 12 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (166)
Beoordelingen filteren
166 resultaten
Waardering van reizigers
38
64
43
12
9
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
38
64
43
12
9
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 166 beoordelingen
Beoordeeld op 13 oktober 2020

Hotel Voncken is van oudsher een begrip in Valkenburg en omgeving. Met klasse prijkt het in het centrum van Valkenburg. Men wordt netjes ontvangen in een wat kale entree. De kamers zijn netjes echter ietwat gedateerd, alsmede de badkamer. Alles is overigens zeer hygienisch, dus daar ligt het zeker niet aan. Ook de coronaregels worden supergoed toegepast. Een heerlijk ontbijtje maakte het allemaal wel af.

Datum van verblijf: oktober 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
3  Bedank mysterique
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 oktober 2020

Uitstekende receptie, waardoor je je meteen helemaal thuis voelt; goed hotel maar moet het komend jaar hier en daar een beetje worden onderhouden; uitstekend Corona ontbijt; zeer correct ingespeeld op corona. Aanrader in het hartje centrum van Valkenburg

Datum van verblijf: oktober 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
Bedank Explorer06653703401
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 oktober 2020

Een ervaring om niet snel te vergeten, dit Hotel claimde 4 sterren, zelf verzonnen naar het lijkt maar 3 sterren is nog teveel.

Uitermate gehorig gebouw met de slechtste geluid isolatie ooit door mij ervaren, als het stemgeluid uit de belendende kamer woordelijk is te verstaan, dan is er iets goed mis.

De eerste van 3 nachten geboekt, was er een soort familie bijeenkomst, althans zo leek het, 3 kamers veder op de gang, dat resulteerde in een ernstige vorm van overlast rond middernacht, de nacht receptionist heeft op mijn verzoek er een eind aangemaakt, de overlast bedoel Ik dan.
Maar de toon was gezet en het plezier bedorven.

Zoals reeds eerder opgemerkt door voorgangers op deze site, matras vol ribbels, niet prettig, Ik heb wel een vermoeden waarom, maar wenste niet geconfronteerd te worden met de reden van......

De badkamer van postzegel formaat met een toilet in de hoek zo krap weggestopt en douchen in een glad bad dragen niet bij aan de totaal beleving.

Hotel adverteert met mini bar, wel ja een lege koelkast is de waarheid, en na informeren over de beschikbaarheid van een koffiezet apparaat, was het antwoord, niet voor de standaard kamers, het is mij duidelijk hoe hier wordt omgegaan met het vak HOSPITALITY, ze hebben geen idee.

Voor Ik het vergeet, repareer de gescheurde vitrage in kamer 26 en stel de deur drammers bij tot voorzichtig, nu laat iedereen de deur vallen met een zet van de drammer, gevolg dreun na dreun, en Uw gasten geschrokken recht op in het bedje, liefst na middernacht.

Tot zover de ervaring die Ik graag deel, en denkt U dat bij het uitchecken de vraag werd gesteld of het verblijf aangenaam was, Nou Nee.

Over Hospitality gesproken, misschien kan de Hotel School Maastricht nog wat hulp bieden.

Datum van verblijf: september 2020
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
4  Bedank food44fun
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 september 2020

Doordat ik slecht had geslapen omdat er bobbels onder het laken zaten, ben ik 's morgens op onderzoek gegaan. Ik schrok heel erg van wat ik zag. Een incontinentie matrashoes vol met gele en bruine vlekken. Na een klacht bij de receptie werd snel gereageerd en kwam er een schone hoes. Door dit gebeuren heb ik mij niet meer op mijn gemak gevoeld terwijl het een mooie kamer is. Mooie badkamer, je kan alleen in bad douchen. Het in en uitstappen is voor ouderen gevaarlijk.

Datum van verblijf: september 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
Bedank resie339
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 september 2020

We kwamen 17 september op de verjaardag van mijn man terug op de hotelkamer om 16.20 uur en was niet eens schoon gemaakt of zuivere handdoeken heb er zelf voor moeten bellen en toen is het echt snel snel gedaan, Ook de badkamerdeur zat bij aankomst al vol vieze vlekken.

Datum van verblijf: september 2020
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank SylviaLeo368
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken