Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 114
eDreamsUS$ 114
StayForLong
ZenHotels.com
FindHotel
Beoordeeld op 14 september 2020 via mobiele applicatie

Al vele jaren (met tussenposen) komen wij met een fietsgroep in dit hotel. Sinds enige jaren heeft het hotel een nieuwe eigenaar. Daarvoor ging het hard bergafwaarts maar daar is wel verandering in gekomen. Veel ruimten zijn mooi gerenoveerd. De kamers zijn basic en omdat het een oud gebouw is soms gehorig. Erg goed en uitgebreid ontbijtbuffet, leuke bar, ruim terras. Eigen parkeergelegenheid en afgesloten fietsenstalling. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Al met al een uitstekend verblijf voor ons als fietsgroep (10 pers, twee vierpersoons kamers en één tweepersoons kamer). Wij komen hier zeker weer terug.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 3 september 2020

Netjes en schoon hotel , wat ik erg belangrijk vind.
Minpunt is dat je veel geluiden hoort , naast en boven je kamer , wij hebben dit als storend ervaren.
Het ontbijt was goed , keuze genoeg.
De mensen die er werken zijn allemaal even vriendelijk en gastvrij.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 16 augustus 2020 via mobiele applicatie

De kamers zijn oud. De prijs/kwaliteit verhouding staat niet in lijn met de verwachting. Weinig tot geen mogelijkheden tot frisse en schone lucht in de kamer. Daarbij is de kamer vrij gehorig wanneer gasten laat terug komen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2020

Prima hotel,dicht bij centrum en station. Van beide geen hinder. Eigen parkeerplaats, tegen betaling. Ontbijt zeer uitgebreid, en op elk moment voldoende van alles. Kamers eenvoudig, schoon en niet te klein. Wat wel een groot gemis is, is Dat er een airco ontbreekt. Het was de afgelopen week dan ook wel erg heet, maar in de kamer een sauna. We bleven 3 nachten, hebben toen maar een ventilator gekocht. Op dat na een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 17 februari 2020 via mobiele applicatie

Foto's van booking.com laten je geloven in een wat meer classy hotel. Werkelijkheid is totaal anders. Het is allemaal wat degelijk. Personeel is oké, maar bij het aangeven dat we snachts wakker gebeld werden op de interne telefoon werd er niet empathisch gereageerd en werd het afgedaan met dat zullen andere gasten dan zijn.

Datum van verblijf: februari 2020