Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 57
PricelineUS$ 57
Hotels.comUS$ 57
TravelocityUS$ 57
Orbitz.comUS$ 57
TripadvisorUS$ 57
Beoordeeld op 4 augustus 2021

1 nacht geboekt via hotels.com. Kamer 401. De foto's zagen er goed uit. Bij het inchecken vonden we het personeel al er ongeïnteresseerd overkomen. Eenmaal bij de kamer aangekomen, schrokken we ons rot. We zijn niet verwend, maar dit was echt een horror kamer. Scheuren in de muur, alles hing scheef, alles was vies. Er liepen zelfs pissebedden op de muren. Meteen besloten dat we er niet gingen slapen. We zijn naar de receptie gelopen, gezegd dat we daar niet gingen slapen en dat we ons geld terug wilden. Dat kregen we gelukkig wel. Maar de medewerker leek het allemaal niet te interesseren, er kon nog niet eens slap excuus af. De foto's zijn nog niet eens zo duidelijk als hoe het er in het echt uitzag.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 2 juli 2021 via mobiele applicatie

Pluspunten · Prima hotel voor een leuke prijs. De kamers waren niet heel groot maar zag er prima uit. Hele mooie badkamer met bad. De bedden lagen heerlijk!! Het ontbijt was in een buffetvorm, er viel van alles te pakken heerlijk. Het is op kleine loopafstand naar jet centrum. Toen wij aankwamen kregen we een goede uitleg van de dame achter de balie.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 2 december 2020 via mobiele applicatie

Lekker eten, gezellig, schoon. Alles in overmate aanwezig. Love it lekker veel handdoeken. Lekker ruikende zeepjes. Bedden liggen comfortabel en kussen ook. Erg genoten van alle eten en ontbijt. Veel variaties.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 26 september 2020 via mobiele applicatie

Erg vieze oude kamers 401 en 403 hier zet je nog geen hond in . Gebeld en mail gestuurd en geen reactie . Schandalig !!! Totaal niet wat we via foto's van booking.com geboekt hadden . Een tip boek dit hotel niet

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 20 september 2020

Kamer redelijk schoon maar zeer gedateerd. Badkamer mooi en schoon.(wij zaten in 't nieuwe gedeelte)
3-gangen diner was duidelijk opgewarmd in de magnetron incl. de frites, dus niet te eten. Het "diner" werd opgediend door een zwaar transpirerende "ober" die sjofeler gekleed was dan de gemiddelde dakloze. Het zweet in zijn gezicht wreef hij weg met de mouwen van zijn verder door zweet doordrenkte overhemd...
Buiten rondom het hotel is 't een bende.
Het enige positieve, behalve de badkamer, was het vriendelijke meisje bij de receptie en de dames van de schoonmaakploeg.
Tip voor toekomstige reizigers naar Valkenburg : NIET naar hotel 2000!

Kamertip: Ander hotel kiezen.
Datum van verblijf: september 2020