Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreamsUS$ 66
TravelocityUS$ 65
Orbitz.comUS$ 65
Beoordeeld op 20 september 2020

Kamer redelijk schoon maar zeer gedateerd. Badkamer mooi en schoon.(wij zaten in 't nieuwe gedeelte)
3-gangen diner was duidelijk opgewarmd in de magnetron incl. de frites, dus niet te eten. Het "diner" werd opgediend door een zwaar transpirerende "ober" die sjofeler gekleed was dan de gemiddelde dakloze. Het zweet in zijn gezicht wreef hij weg met de mouwen van zijn verder door zweet doordrenkte overhemd...
Buiten rondom het hotel is 't een bende.
Het enige positieve, behalve de badkamer, was het vriendelijke meisje bij de receptie en de dames van de schoonmaakploeg.
Tip voor toekomstige reizigers naar Valkenburg : NIET naar hotel 2000!

Kamertip: Ander hotel kiezen.
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 31 augustus 2020

Al met al een treurig geheel. Uitstraling van de accommodatie en het personeel erg sjofel. Eten echt niet bijzonder en de presentatie ook niet. Kamer was schoon maar erg basic en vooral erg warm. Hier is nog heel wat werk te verzetten!

Kamertip: Kamers in het nieuwere gedeelte zijn beter. Terrassen en balkons worden voornamelijk gebruikt door rokers.
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 26 augustus 2020

Vuil,vies en stinkende kamer.via bongobon geboekt maar dezelfde dag terug vertrokken . Verouderd ,personeel staat er precies tegen hun zin . Op de foto's kan je zien dat er verrotting en schimmels aanwezig zijn

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 23 mei 2020

Een kille zwijgzame ontvangst waarbij de rekening niet klopte omdat de toeristenbelasting al via Booking was voldaan maar alsnog in rekening werd gebracht. Parkeerkosten voor de motor 15 euro voor 2 dagen was zonder overleg ook al in rekening gebracht. Dit zat mij niet lekker. Was ook niet over te praten. Teveel aan toeristenbelasting ging er wel vanaf.
Ontbijt tijdens corona kon echt veel beter. Avond ervoor klaar in plastic en de inhoud was karig en van zeer, zeer lage kwaliteit.
Kamer was wel groot en netjes en keurig verzorgd.
De dame die de was en de keuken doet en veel moet moet regelen is vriendelijk en werkt hard.
Met iets meer passie heeft dit hotel voor deze prijs grote kansen.

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 5 februari 2020

In het begin geweldig. Vaak aan anderen aangeprezen en voelden ons welkom. We gaan inmiddels niet meer want het is toch wel achteruit gegaan... Kerst 2018 was een ramp qua eten. 45 minuten op het 1e drankje wachten. Luxe kamers geboekt, kregen de oude.. Is nog een keer gebeurd dus dit was het. Ontbijt was altijd goed. Laatste keer wat. Minder. Voordeel is wel parkeren bij het hotel ook voor motoren. Hoop dat ze de oude sfeer en service weer terugkrijgen

Datum van verblijf: maart 2019