Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 57
Booking.comUS$ 57
Hotels.comUS$ 57
TravelocityUS$ 57
Orbitz.comUS$ 57
FindHotelUS$ 57
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

2 overnachtingen in nette 1-persoonskamer. Voor de motor was er een plekje op de binnenplaats, waar ik geen parkeergeld voor hoefde te betalen. Vriendelijke ontvangst, service en bediening (bij goed ontbijt).

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 september 2019 via mobiele applicatie

Het eten is niet bijzonder te noemen, achterstallig onderhoud, vergeten poetswerk en het personeel niet bijzonder vriendelijk te noemen. Al met al geen prettige en smakelijke ervaring. Helaas geen aanrader.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 22 juli 2019

De kamer voldeed niet. In plaats van een ruime nieuwe kamer kreeg ik een kelder kamer die niet schoon was. Later bleek de kamer vol vlooien te zitten. Mijn klacht werd niet serieus genomen. Ik kreeg geen andere kamer en ook geen andere tegemoetkoming. Ook was de brandroute 's-avonds afgesloten. Slecht hotel Echt niet kiezen!

Kamertip: kies een ander hotel!
Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

1 nacht verbleven hier, kamer is aan renovatie toe! Geen koelkastje, geen föhn, geen airco en geen koffie/thee mogelijkheden. Telefoon opladen is ook een crime, sommige stopcontacten geven geen stroom!
Harde matras, nare kussens.
Vieze uitstraling.
Ontbijt daarintegen is super! Veel keuze in broodjes, zoetigheid en hartigheid.
Dit bezoek was echter 1 malig.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 28 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij boeken 2 x per jaar in hotel 2000 en zijn zeer tevreden!
We boeken dan telefonisch ,wat vaak goedkoper is dan op sites,
Ligt ook wel aan hoe druk het is natuurlijk.
Vragen wel naar het nieuwe gedeelte , wat schoon en netjes is.
,wat je van een hotel verwacht.
Het oude gedeelte is goedkoper maar is dan ook wel oud.
Personeel is vriendelijk !
15 min lopen naar Valkenburg centrum.
Wij blijven komen in hotel 2000 !

Datum van verblijf: juni 2019