Last minute boeking. Via het hotel/ receptie telefonisch wel snel geholpen.
Negatief:
-Aankomen bij de balie, je handdoek, slippers en badjassen zelf meesjouwen naar je kamer.
- badjas die je huurt is te klein, dit meld je bij de receptie en wordt doodleuk gemeld dit is de grootste maat. Ik ben 1.79 en heb geen extreem overgewicht, je voelt jezelf totaal voor schut staan. De oplossing die aangedragen wordt is je kunt er een kopen bij de thermea. Zelf regelen en voor 30 euro hier een badjas gekocht, krijg bij claim hiervan 5.99 euro terug van het hotel. Belachelijk.
- kamer op de -4 verdieping, geen uitzicht gras en een hekje.
- hotel heeft duidelijk onderhoud nodig, vieze vloerbedekking en geen plinten.
- parkeerplaats 15,- euro per dag niet eens in het centrum.
- einde van het verblijf bij de receptie de rekening word gepresenteerd. Geen vraag of het verblijf bevallen is, geen excuses voor het ongemak van een niet passende badjas. Klant onvriendelijk
Positief: mooi concept vanuit je hotel rechtstreeks naar sauna, zwembad. S’morgens even zwemmen voor het eten of s’avonds, sauna bubbelbad, echt van genoten.
Gelukkig niet in het weekend ik denk anders dat het echt dringen is in het zwembad.
Staf (zwembad- sauna-, schoonmaak ploeg, restaurantmedewerkers) erg vriendelijk en en behulpzaam.
Restaurant alleen ontbijt , corona, maatregelen 4 man is natuurlijk jammer. Vanuit het restaurant prachtig uitzicht.
We hebben best wel genoten van ons verblijf, maar de prijs staat niet in verhouding met het aangebodene-2 overnachtingen + ontbijt+ plus bezoek thermea.