Beoordeeld op 25 september 2020 via mobiele applicatie

Last minute boeking. Via het hotel/ receptie telefonisch wel snel geholpen.
Negatief:
-Aankomen bij de balie, je handdoek, slippers en badjassen zelf meesjouwen naar je kamer.
- badjas die je huurt is te klein, dit meld je bij de receptie en wordt doodleuk gemeld dit is de grootste maat. Ik ben 1.79 en heb geen extreem overgewicht, je voelt jezelf totaal voor schut staan. De oplossing die aangedragen wordt is je kunt er een kopen bij de thermea. Zelf regelen en voor 30 euro hier een badjas gekocht, krijg bij claim hiervan 5.99 euro terug van het hotel. Belachelijk.
- kamer op de -4 verdieping, geen uitzicht gras en een hekje.
- hotel heeft duidelijk onderhoud nodig, vieze vloerbedekking en geen plinten.
- parkeerplaats 15,- euro per dag niet eens in het centrum.
- einde van het verblijf bij de receptie de rekening word gepresenteerd. Geen vraag of het verblijf bevallen is, geen excuses voor het ongemak van een niet passende badjas. Klant onvriendelijk

Positief: mooi concept vanuit je hotel rechtstreeks naar sauna, zwembad. S’morgens even zwemmen voor het eten of s’avonds, sauna bubbelbad, echt van genoten.
Gelukkig niet in het weekend ik denk anders dat het echt dringen is in het zwembad.
Staf (zwembad- sauna-, schoonmaak ploeg, restaurantmedewerkers) erg vriendelijk en en behulpzaam.
Restaurant alleen ontbijt , corona, maatregelen 4 man is natuurlijk jammer. Vanuit het restaurant prachtig uitzicht.

We hebben best wel genoten van ons verblijf, maar de prijs staat niet in verhouding met het aangebodene-2 overnachtingen + ontbijt+ plus bezoek thermea.

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

We hebben afgelopen weekend 3 dagen mogen genieten van al het moois boven op de cauberg. Hele mooie locatie met prachtig uitzicht, fantastisch zwembad, lekkere sauna’s, goed eten en drinken, fijn hotel met perfect ontbijt. Kamers simpel maar erg schoon en mooi uitzicht! Ondanks alle coronamaatregelen was het onbeperkt genieten. Complimenten hoe jullie daar als hotel mee omgaan. De locatie is ideaal, binnen 10 minuten lopen sta je midden in Valkenburg. Kortom we zijn helemaal opgeladen en komen zeker terug!

Beoordeeld op 18 september 2020

1 nacht geboekt met toegang voor 2 dagen wellness. Reeds 4de x dat we komen en waarbij de kamer helemaal onderaan is, dus 2 liften nemen met valies. Kamer vuil : gebruikte glazen bij koffiemachine, terras vol met vuiligheid, boven het bed een enorme stofrand, ramen vol met vogelpoep. Ontbijt helemaal niet corona-vrij : buffet waar maar 4 personen tegelijk zelf hun bord mogen vullen, maar wordt niet opgevolgd. Lange wachtrijen aan de sauna's : veel te veel dagjesmensen toegelaten waardoor je overal minimum 10 minuten moet aanschuiven om dan met 3 of 4 personen in één sauna te mogen. Bij uitchecken melding gedaan en belofte gekregen dat deze klachten gingen bekeken worden maar intussen nog geen nieuws ontvangen.

Beoordeeld op 16 augustus 2020 via mobiele applicatie

Fantastisch! Onze complimenten aan de 2 meiden die onze massage hebben verzorgd alsook de algenpakking. Uitstekende kamers in het hotel. En enorm vriendelijk personeel overal. Een sapjesbar of ijsjes mochten nog wel in het assortiment. Alsook een koelkast op de kamer.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 26 juni 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk 3 volle dagen in Thermea geweest. Het was weer perfect. Goed ontbijt op bestelling ipv buffet, diner op buitenterras want get was echt zomers weer. Vanwege de coronaperikelen waren de sauna’s gesloten. Maar het zwembad geeft genoeg vertier, zeker omdat het niet druk was. Overal plats genoeg en heel rustig. Zoals vroeger op 1 kerstdag als het bad alleen voor hotelgasten was.
Op naar een volgende keer hopelijk is dan de suite beschikbaar

Datum van verblijf: juni 2020