Beoordeeld op 26 juni 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk 3 volle dagen in Thermea geweest. Het was weer perfect. Goed ontbijt op bestelling ipv buffet, diner op buitenterras want get was echt zomers weer. Vanwege de coronaperikelen waren de sauna’s gesloten. Maar het zwembad geeft genoeg vertier, zeker omdat het niet druk was. Overal plats genoeg en heel rustig. Zoals vroeger op 1 kerstdag als het bad alleen voor hotelgasten was.
Op naar een volgende keer hopelijk is dan de suite beschikbaar

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 6 juni 2020 via mobiele applicatie

Een heerlijk bezoek gehad aan Valkenburg met een overnachting en een dagje wellness. Het hotel is schoon, het bed is goed, maar de kamers zijn echt heel erg ouderwets en zijn zeker niet 4-sterren waardig. Zeer ouderwets en zeker ongezellig te noemen, zeker voor deze prijs. Het personeel is allervriendelijkst, dat moet zeker gezegd.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 28 november 2019 via mobiele applicatie

Net terug van 3 dagjes thermen in Valkenburg.
Hotel zijn ze aan het renoveren , we moesten langs de werken op de gang om tot onze kamer te komen. Voor de rest alles in orde , verzorgd onbijt , aangename thermen en horeca en super vriendelijk personeel .

Beoordeeld op 24 november 2019

We kregen een cadeaubon "Weekend uit de1000" ter gelegenheid van ons huwelijk, en hebben die ingezet voor een wellness-ervaring in het gastvrije Limburg. Het werd inderdaad een bijzonder en sprankelend weekend. We hebben met volle teugen genoten van de vele sauna's en opgietrituelen, van het fruit tussendoor en de apero aan het haardvuur, van de onderwatermuziek in de thermale baden en de massagestoelen in de relaxruimte. De vriendelijke dame aan het onthaal gaf ook tips over wat, wanneer in de buurt te bezoeken. In het nabij gelegen stadje Valkenburg is het al vanaf half november gezelligheid troef met de kerstmarkt in de ondergrondse mergelgrotten. We gingen in de voormiddag vroeg en keken onze ogen uit! We raden echt aan te blijven overnachten in het Thermae hotel. No stress: je kan in badjas van de thermen naar je slaapkamer en 's morgens ga je op je baslippers naar het royale ontbijtbuffet. Wij komen graag terug! Dank je wel!

Beoordeeld op 7 november 2019

Relax Relax Relax....
Volledige dag genieten in kamerjas, heerlijk.
Verschillende sauna's, ieder halfuur opgietingen.
In combinatie met een hotelverblijf zeker een aanrader voor wie welness hoog in het vaandel draagt.