Snaptravel
Expedia.comUS$ 69
FindHotelUS$ 66
TravelocityUS$ 69
Beoordeeld op 31 augustus 2020 via mobiele applicatie

Top hotel.....super aardige en gezellige eigenaars.
Echt een aanrader,en ook dicht bij het gezellige centrum van Valkenburg aan de Geul!!!!
Je kunt er ook ontzettend lekker eten en genieten, ook parkeren is geen probleem.
Ik zeg boeken‍♀️

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 30 december 2019

Wederom voor hotel de uitkijk gekozen, heerlijk ontbijt, schone kamer en heerlijke bedden.
Erg vriendelijke medewerkers die zelfs een cadeautje hadden voor onze jarige dochter!Zeke tot de volgende keer!

Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Weer een bezoek gebracht aan Hotel de Uitkijk. Super gezellig en ons laten verrassen door de chef met een heerlijke maaltijd. En ja het hotel is wat gedateerd maar dat doet niets af aan de gezelligheid de gemoedelijke sfeer en de gastvrijheid. Rens en Inge ga zo door.

Beoordeeld op 12 december 2019

Het hotel is wel gedateerd maar de kamers zijn schoon.
Het hotel word door een echtpaar en hun dochter gerund en zij zijn bijzonder klantvriendelijk.
een gezellige ongedwongen sfeer geen gemaakte vriendelijkheid maar oprecht.

Beoordeeld op 8 december 2019

Kamer zeer gedateerd en zeer gehorig. Slechte verlichting in badkamer, bad met slecht werkende douchekop (ook geen douchegordijn, hierdoor veel water op de vloer) en kapotte (kit) randen.
Deze kamer zou niet verhuurd mogen worden.
Vriendelijke eigenaar.