Gratis annuleren tot 13-03-21
TravelocityUS$ 69
FindHotelUS$ 66
Orbitz.comUS$ 69
Beoordeeld op 30 december 2019

Wederom voor hotel de uitkijk gekozen, heerlijk ontbijt, schone kamer en heerlijke bedden.
Erg vriendelijke medewerkers die zelfs een cadeautje hadden voor onze jarige dochter!Zeke tot de volgende keer!

Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Weer een bezoek gebracht aan Hotel de Uitkijk. Super gezellig en ons laten verrassen door de chef met een heerlijke maaltijd. En ja het hotel is wat gedateerd maar dat doet niets af aan de gezelligheid de gemoedelijke sfeer en de gastvrijheid. Rens en Inge ga zo door.

Beoordeeld op 12 december 2019

Het hotel is wel gedateerd maar de kamers zijn schoon.
Het hotel word door een echtpaar en hun dochter gerund en zij zijn bijzonder klantvriendelijk.
een gezellige ongedwongen sfeer geen gemaakte vriendelijkheid maar oprecht.

Beoordeeld op 8 december 2019

Kamer zeer gedateerd en zeer gehorig. Slechte verlichting in badkamer, bad met slecht werkende douchekop (ook geen douchegordijn, hierdoor veel water op de vloer) en kapotte (kit) randen.
Deze kamer zou niet verhuurd mogen worden.
Vriendelijke eigenaar.

Beoordeeld op 14 november 2019

De huidige eigenaar heeft dit hotel een half jaar. Het gebouw is op leeftijd maar dat is niet terug te vinden in de sfeer die het uitstraalt. Het personeel o.a. de eigenaar en dochter is hartelijk en behulpzaam en niets is eigenlijk teveel voor hen. Ze doen hun best om er een prettig verblijf van te maken. De eigenaar is een uitstekende kok en heeft ons een verrassingsdiner gekookt wat heerlijk was en zo bij een Masterchef aflevering getoond kon worden met een uitstekende beoordeling. Ofschoon alles gedateerd is (kamer voor kamer worden op dit moment gerenoveerd) is alles netjes en schoon.

Kamertip: Er zijn kamer aan straat en achterzijde. Indien slechter ter been vragen om een kamer op de begane grond.
Datum van verblijf: november 2019